۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۳۶۳۷۳
با صدور پیامی عنوان شد

تبریک رئیس دانشگاه شهرکرد به مناسبت آغاز سال تحصیلی

رئيس دانشگاه شهرکرد طی پیامی آغاز فصل دانش و يادگيري را تبریک گفت.
تبریک رئیس دانشگاه شهرکرد به مناسبت آغاز سال تحصیلی
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، سال تحصيلي جديد براي دانش آموزان و دانشجويان آغاز شد. در برخي دانشگاه ها ويژه برنامه هايي براي دانشجويان در نظر گرفته شده تا ضمن تبريک ورود دانشجويان جديد الورود مسئولين دانشگاه ها نيز با آن ها گپ و گفتي داشته باشند. رييس دانشگاه شهرکرد به همين مناسبت پيام تبريکي منتشر نمود. دکترشايان شامحمدي در پيام خود آورده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

تحصيل علم و دانش مايه ي تقويت و تأييد عقل آدمي است. امام علي(ع)

آغاز سال تحصيلي جديد را به همه دانشگاهيان، تلاشگران عرصه علم و دانش، اعضاي محترم هيات علمي، کارکنان گرامي و دانشجويان عزيز، بويژه دانشجويان ورودي جديد صميمانه تبريک و تهنيت و شادباش مي گويم. اميدوارم سال تحصيلي جديد را با فکر و انديشه اي نو، تلاش و همتي دوچندان و روحيه اي پر اميد، با نشاط و عزمي راسخ براي کسب علم و دانش و معرفت، آغاز نماييم.

در پناه لطف خداوند متعال در اين سال با پيروي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري، و در راستاي تحقق شعار "اقتصاد مقاومتي، توليد، اشتغال" ما دانشگاهيان بر خود لازم مي‏دانيم، تمام تلاش خود را جهت تربيت و شکوفايي استعدادهاي جوانان دانشجو به کار گيريم و متخصصاني در تمام زمينه ها تحويل جامعه دهيم تا بتوانند با شور و نشاط و تخصص، چرخ جامعه را، در تمام زمينه ها بخصوص در عرصه اشتغال و توليد به چرخش درآورند.

از درگاه خداوند متعال براي همه عزيزان دستيابي به مدارج عالي علمي، بهروزي و سعادت را خواهانم.

انتهاي پيام1026ج/920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۳:۳۰

1 Feb 2020