۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۳۳۹۴۳
رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان فارسان

30 هزار گردشگر نوروزي از جاذبه‌هاي شهرستان فارسان ديدن کردند/ رشد 11 درصدي بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهرستان

رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان فارسان گفت: 30 هزار گردشگر نوروزي در ايام تعطيلات سال نو از جاذبه‌هاي گردشگري، تاريخي، سياحتي و زيارتي شهرستان فارسان ديدن کردند.
30 هزار گردشگر نوروزي از جاذبه‌هاي شهرستان فارسان ديدن کردند/ رشد 11 درصدي بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهرستان
به گزارش جهانبین نیوز؛ شاهين ايل‌بيگي‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: استان چهارمحال و بختياري با دارا بودن بيش از ۲۵۰ جاذبه گردشگري و طبيعت‌گردي برجسته، يکي از مقصدهاي مهم گردشگري در ايران است.

وي تصريح کرد: اين استان بويژه در گردشگري روستايي و عشايري داراي جاذبه هاي بسياري است. جنگل هاي بلوط، آبشارها، دشت لاله هاي واژگون، گرداب ها و تالاب هاي بسيار زيبايي مانند تالاب چغاخور از زيباترين جاذبه هاي طبيعت گردي و اکوتوريسم در ايران هستند. اين استان با مناطق کوهستاني و برف گير خود سرچشمه ي بزرگترين و شناخته شده ترين رودخانه هاي دائمي ايران مانند کارون، دز و زاينده رود را در خود جاي داده است.

ايل‌بيگي‌پور با اشاره به وضعيت خدمات رساني مطلوب به مسافران نوروزي و گردشگراني که شهرستان فارسان را براي سپري کردن ايام تطعيلات نوروز انتخاب کرده اند، گفت: در مجموع علاوه بر جاذبه هاي بسيار خوب گردشگري و آب و هواي مناسب، مسافران و گردشگران نوروزي از خدمات ارائه شده از سوي ستاد تسهيلات سفر شهرستان رضايت داشتند.

رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري فارسان ادامه داد: برپايي سفره هفت سين، سياه چادرهاي عرضه شيريني هاي محلي، محصولات لبني و نان و صنايع دستي و همچنين وجود مکان هاي اقامتي بسيار مطلوب، اجراي برنامه هاي شاد باعث شد تا گردشگران و مسافران بسيار زيادي اين شهرستان را براي اقامت خود انتخاب کنند.

ايل‌بيگي‌پور در پايان گفت: در ايام نوروز ساعت کار موزه ها با توجه به حضور پر شور گردشگران دو ساعت بيشتر بود.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۳:۱۲

6 Jan 2020