۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۲۵۹۳۳
دانشجوي کارشناس ارشد علوم سياسي ;

دانشجويان اولين موتور محرک جامعه در تمامي زمينه ها هستند

دانشجوي کارشناس ارشد علوم سياسي گفت:دانشجويان اولين موتور محرک جامعه در تمامي زمينه هاي سياسي،اقتصادي،اجتماعي و فرهنگي هستند.
دانشجويان اولين موتور محرک جامعه در تمامي زمينه ها هستند
به گزارش جهانبین نیوز، به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو خبرنگار پايگاه خبري تحليلي هفت چشمه گفت و گوي اختصاصي با سجاد رئيسي اردلي دانشجوي کارشناس ارشد علوم سياسي با موضوع دانشگاه در انتخابات آينده چه نقشي دارد؟ انتظار از يک دانشجو و دانشگاهي در انتخابات آينده چيست داشته که ايشان در اين خصوص اظهار داشت: علم مراکز آموزشي ايران اسلامي با روح معنويت گره خوره است و تعالي و تهذيب اهرم قوي براي پيشرفت حوزه علمي که نياز اساسي و درجه يک کشور مي باشد به شما مي رود..

رئيسي دانشجو را قشر تاثير گذار جامعه معرفي کرد گفت: دانشجويان اولين موتور محرک جامعه در تمامي زمينه هاي سياسي،اقتصادي،اجتماعي و فرهنگي هستندو بايد از فهم،بصيرت، بينش و علم بالايي بهره مند گردند تا بتوانند تعيين کننده جهت و حرمت جامعه به سوي پيشرفت باشند.

وي متذکر شد: دانشجويان به عنوان وجدان بيدار کشور بايد در فضاي علمي،آميخته با روح بيداري در جهت شکافتن مرزهاي دانش و سرعت دادن به پيشرفت علمي در کشور که خواسته بجد مقام معظم رهبري است تلاش کنند.

اين دانشجوي ارشد سياسي،افزايش بار علمي دانشگاه ها را يکي از راه کارهاي اساسي در برابر طغيان هجمه هاي دشمن برشمرد و گفت: ۳۶ سال از انقلاب شکوهمند ايران اسلامي مي گذرد و دشمن هر روز ،دشمني خود رادر حوزه هاي مختلف فرهنگي،اقتصادي،اجتماعي،روابط بين الملل و ... افزايش مي دهد و در اين سال هاي اخير با شدت يافتن تحريم ها قصد دارد ايران اسلامي را به زانو در آورد که دانشگاه رسالت سنگيني را در جهت تقويت علوم روز دانشجويان جهت خروج از بحرام اقتصادي برعهده دارند.

رئيسي افزود:درک وضعيت اقتصادي کشور،پياده سازي اقتصاد مقاومتي،گسترش تفکر شيعي، اشاعه و ترويج سبک زندگي اسلامي و الگو گرفتن از بزرگان ديني مي تواند راه گشاي مسائل اقتصادي وفرهنگي جامعه باشد که بي شک دانشگاه ها در راس دستگاه هاي تربيت نيروي ماهر انساني نقش موثري را ايفا مي کنند.

وی با تاکيد بر افزايش بصيرت ديني و دشمن شناسي در حوزه دانشگاه ها افزود: علي رغم اعمال تمام تحريم ها و فشارهاي اقتصادي دشمنان اسلام،توانسته ايم مقتدرانه ايستادگي کنيم و انقلاب اسلامي به عنوان الگوي بزرگ مقاومت به کشورهاي آزادي خواه صادر شده و لازمه تداوم پيروزي انقلاب اسلامي،گسترش روح تعالي،بصيرت ديني و شناخت دشمن در بين آحاد مردم و بويژه قشر تاثير گذار جامعه دانشجويان است.

سجاد رئيسي اردلي دانشجوي کارشناس ارشد علوم سياسي در جواب سوال خبر نگار هفت چشمه که انتظار از يک دانشجو و دانشگاهي در انتخابات آينده چيست اظهار داشت:انتظار از يک دانشجو در انتخاب اين است که سعي شود حاشيه ها را کنار بگذارند و سعي کنند انتخابات امسال با شکوهتر از سالهاي قبل و با حضور حداکثري برگزار شود تا امسال نيز حماسه اي ديگر خلق شود و چشم طمع دشمنان که هم اکنون تلاش ميکنند تا اين انتخابات کم رنگ شود کور شود و بار ديگر بهترين ها را براي مجلس شوراي اسلامي انتخاب کنيم انشالله.

سجاد رئيسي اردلي دانشجوي کارشناس ارشد علوم سياسي و هم اکنون مسئول کانون مداحان شهرستان اردل و از بهترين مداحان شهرستان اردل مي باشد.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۸:۰۴

29 Dec 2019