۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۳۱۱۴۳
پاي درد دل تيم فوتبال ساحلي شهداي چليچه معروف به قلعه عقاب ها

بازيکنان تيمي که آرزو دارند يکبار مدير کل سراغشان را بگيرد + تصاوير

مي گفتند من و هم تيمي هايم آرزو داريم يک بار براي تماشاي حتي دقايقي از مسابقات يا تمرين هايمان مدير کل ورزش استان، رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان، فرماندار و حتي بخشدار را کنار تيم ببينيم.
بازيکنان تيمي که آرزو دارند يکبار مدير کل سراغشان را بگيرد + تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، تيم فوتبال ساحلي شهداي چليچه معروف به قلعه عقاب ها تيمي که با وجود کم لطفي و بي مهري اکثر مسئولان استان و شهرستان ، بيش از 11 سال است که به صورت مداوم و فقط با تکيه بر داشته هاي اعضاي تيم و بدون هيچ گونه کمک مالي براي درخشش نام شهر، شهرستان و استان خود در کشور مي جنگد.

وقتي با يکي از باسابقه هاي اين تيم خوشنام هم کلام شدم ديدم دل پري دارند وقتي گوش داديم فهميديم که چقدر بجاست اين گلايه ها و درد دل هايي که اعضاء تيم دارند.

مي گفتند من و هم تيمي هايم آرزو داريم يک بار براي تماشاي حتي دقايقي از مسابقات يا تمرين هايمان مدير کل ورزش استان، رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان، فرماندار و حتي بخشدار را کنار تيم ببينيم.

مي گفتند بچه ها را براي مسابقه با تيم هاي سطح اول کشور با هزينه خودشان به شهرهاي مختلف مي بريم، در صورتي که اکثر تيم ها با تمکن مالي و مثلاً به صورت هوايي براي انجام مسابقات مسافرت مي کنند.



مي گفتند با اين حال، توسط ساير تيم هاي کشور به قلعه ي عقاب ها معروف شده ايم و تقريبا تمام بازي هاي خانگي مان را حتي جلوي تيم هاي سطح اول  کشور و متعلق به شرکت هاي فولاد، نفت، بيمارستان هاي بزرگ و ... برنده از ميدان خارج شده ايم.

مي گفتند صدا و سيماي استان خبر مسابقاتمان را در حد چند ثانيه اعلام نمي کند، پخش مستقيم مسابقاتمان پيشکش!

مي گفتند تا به حال هيچ مسئولي حتي يک دست لباس ورزشي هم به ما کمک نکرده.
مي گفتند، خلاصه خيلي ميگفتن ها که ديديم چقدر سخت مورد بي مهري قرار دارند...

خيلي گفتند و خيلي تأسف خورديم.

با خودمان فکر کردم تا وقتي چيزي را نداريم، براي داشتنش کلي زحمت مي کشيم و  هزينه مي کنيم اما وقتي چيزي را داريم، انگار برايمان عادت مي شود، چشم هايمان را به روي آن مي بنديم و بعد از اينکه خداي نکرده از دستش داديم تازه به فکر مي افتيم که...



پيشنهاد دوستانه ما اين است که براي تيم فوتبال ساحلي نه چليچه، بلکه تيم فوتبال ساحلي استان چهارمحال و بختياري و شهرستان فارسان، حداقل به اندازه چند دقيقه تماشاي مسابقات شان وقت بگذاريم.

به راه باديه رفتن، به از نشستن باطل                              که گر مراد نيابم، به قدر وسع بکوشم

اسامي و مشخصات اعضاي تيم فوتبال ساحلي شهداي چليچه (قلعه ي عقاب ها) :

افراسياب صادقي(سرمربي)، علي صالحي(سرپرست)، ايمان اسماعيلي(تدارکات)، نريمان شيوندي(کاپيتان)، مجتبي صادقي، ميلاد عباسپور، شهاب احمدي، مجيد محمودي، صادق صادقي، رضا عباسي، اسماعيل نوروزي، مرتضي نوروزي، آريا احمدي، آرش حيدري، رضا مختاري
اسماعيل کيواني، اسماعيل مختاري، هادي احمدي، حميد عباسپور بازيکنان تيم هستند.

با آرزوي سربلندي و موفقيت، همه اين تيم را که نماينده استان چهارمحال و بختياري است حمايت کنيم


انتهاي پيام/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۷:۱۳

30 Dec 2019