۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۳۴۲۰۳

جانمايي تخليه نخاله هاي ساختماني اعتراض مردم فرادنبه را برانگيخت

جمعي از اهالي شهر فرادنبه با نوشتن طوماري اعتراض خود را نسبت به جانمايي تخليه نخاله هاي ساختماني جنب پارک آزادگان اعلام داشتند.
جانمايي تخليه نخاله هاي ساختماني اعتراض مردم فرادنبه را برانگيخت
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کلار، جمعي از مردم شهر فرادنبه با امضاء طوماري که شش دليل در آن ذکر شده اعتراض خود را نسبت به جانمايي تخليه نخاله هاي ساختماني اعلام داشتند.

 
در اين طومار آمده است: اينجانبان امضاء کنندگان زير بدين وسيله مراتب اعتراض خود را در مورد جانمايي تخليه نخاله هاي ساختماني (جنب پارک آزادگان مسير جاده کشتارگاه) شهر فرادنبه به دلايل زير اعلام مي داريم:

*مکان مشخص شده در ارتفاع مشرف به شهر است و در طول سال در مسير بادهاي غرب به شرق بوده و گرد و غبار و آلودگي هاي ناشي از نخاله هاي ساختماني به وسيله باد بر سر شهر خواهد آمد.

*تخليه نخاله هاي ساختماني در اين مکان باعث تخريب پارک آزادگان مي شود(فضاي سبز اين پارک همسال شهرداري فرادنبه مي باشد؟.

*اين مکان به منطقه مسکوني شهر فرادنبه بسيارز نزديک است.

*اين مکان در فاصلهخ بسيار نزديک و نماي مشهود جاده امام زاده علي ابن احمد(ع) بوده و با توجه به اين که در طول سال مسافران زيادي از شهرستان بروجن و ساير نقاط کشور جهت زيارت و گذران اوقات فراغت از اين مسير استفاده مي کنند منظره و جلوه بسيار بدي را به وجود خواهد آورد.

*چنانچه پيش بيني شده، در آينده بسيار نزديک آرامستان شهر به مسير کشتارگاه منتقل خواهد شد پس دوبتاره بايد نخاله ها جابه جا شوند.

*تخليه نخاله هاي ساختماني در اين مکان باعث تخريب محيط زيست و گون زارهاي ضلع شمالي کوه گلزار شهدا مي شود.

مردم شهر فرادنبه در پايان خواستار توجه مسئولين ذيربط به نگراني شهروندان، جانمايي کارشناسي شده و توقف تخليه زباله ها و نخاله هاي ساختماني در اين مکان شده اند.

گفتني است چندي پيش شهرداري فرادنبه طي اطلاعيه اي اعلام کرد: به اطلاع کليه شهروندان گرامي مي رساند با توجه به اخذ مجوز محل دپو نخاله هاي ساختماني و عمراني سطح شهر در جنب پارک آزادگان ! (جاده کشتارگاه !) خواهد بود.

بنابر اين طبق تبصره ۴ بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداري ها تخليه نخاله در ساير نقاط (حاشيه جاده و مکان هاي باز سطح شهر و...) ممنوع بوده و با متخلفين مطابق قانون برخورد خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۳:۲۷

10 Jan 2020