۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۱۶۲۰۳

پوستر گرامیداشت روزقدس در شهرکرد رونمایی شد

پوستر گرامیداشت روز قدس توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.
پوستر گرامیداشت روزقدس در شهرکرد رونمایی شد
به گزارش جهانبین نیوز، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به اهمیت موضوع فلسطین در جهان اظهار کرد: دفاع از مردم مظلوم فلسطین دفاع از حقوق بشر است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، افزود: موضوع دفاع از فلسطین یک موضوع تاکیتکی و سیاسی نیست بلکه عقیده‌ای است که از دل و ایمان انسان ها سرچشمه می گیرد.

کارگران تصریح کرد: حفظ روحیه مقاومت، معنویت و ایمان به خداوند متعال برای مبارزه با استکبار لازم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز جبهه مقاومت که تشکیل آن نیز نشات گرفته از این روز مهم، سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده است، توانسته ضربات قاطع و محکمی بر پیکر رژیم غاصب صهیونیستی وارد آورد و درس فراموش ناشدنی به آن‌ها بدهد.

کارگران، با بیان اینکه روز قدس به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) روز اسلام است، اظهار داشت: قدس و سرزمین فلسطین تنها مربوط به مردم فلسطین نیست، چرا که این سرزمین جزو پیکره جهان اسلام است.

وی افزود: حضور پرشور و یکپارچه مردم در روز جهانی قدس، لرزه بر اندام استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می‌اندازد رژیم اشغال گر قدس، نه تنها فلسطین، بلکه تمام دنیای اسلام را مورد هدف قرار داده و قصد دارد قبله اول مسلمین را محو و نابود کند.

کارگران بیان داشت: این وظیفه شرعی و دینی همه ما است و باید حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنیم و همه دستگاه‌ها باید زمینه را برای برگزاری روز جهانی قدس برای حضور پررنگ مردم مهیا کنند.

وی در پایان خطاب به همه اصحاب فرهنگ و هنر خاطرنشان کرد: همه باید در مراسم‌های پیش‌ رو حضور فعال و چشمگیری داشته باشند.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد
یادمه ی سری پوستر توزیع کردن تو راهپیمایی که اومده بودن انگلیسی بنویسن مرگ بر امریکا که اونم اشتباه نوشته بودن خخخخ حالا اینو حسابی بررسی کنید که اینجوری نباشه

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۶:۵۵

6 Jan 2020