۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۲۸۲۷۳
معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان

۷۰۰ نفر دانش آموز امسال در شهرکرد معتکف می شوند

معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه اعتکاف فرصتی برای افزایش بصیرت دانش آموزان است گفت: یش بینی می‌شود ۷۰۰ نفر دانش آموز امسال در شهرکرد معتکف شوند.
۷۰۰ نفر دانش آموز امسال در شهرکرد معتکف می شوند
روح الله شهبازی معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز با بیان اینکه تعلیم و تربیت ویژه آموزش و پرورش نیست، اظهار کرد: تمام ارگان ها و خانواده ها باید در تربیت دانش آموزان مشارکت داشته باشند.

شهبازی تصریح کرد: دور شدن از مادیات و امور دنیوی و ملازمت مسجد و دوام ذکر و عبادت خدا، به تنهایی و بدون اعتکاف نیز دارای ارزشی والا و اهمیتی فراوان است که در این زمینه آیات، روایات و احادیث زیادی را با چنین مضمونی می توان یافت، اما اهمیت اعتکاف به طور مشخص در قرآن و احادیث مورد تأکید قرار گرفته است.

وی شرکت در اعتکاف را موجب نزول برکات الهی دانست و افزود: حضور پرشور جوانان در چنین آیین هایی آرامش معنوی و گسترش مفاهیم دینی و اسلامی را به همراه دارد.

شهبازی خاطر نشان کرد: تقویت و آسان سازی شرایط اعتکاف از این جهت اهمیت دارد که همان افرادی که ممکن است در خط مقدم مفاسد قرار بگیرند و هدف امواج خروشان فساد هستند، در این مراسم معنوی شرکت می‌کنند، باید شرایط را به گونه‌ای مهیا کنیم که امکان توسعه اعتکاف فراهم شود.

وی همچنین برای حمایت از دانش آموزان بی بضاعتی که می خواهند در مراسم اعتکاف شرکت کنند اعلام آمادگی کرد.

شهبازی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۸۰۰ نفر دانش آموز در مراسم اعتکاف شرکت کردند.

معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان افزود: پیش بینی می‌شود ۷۰۰ نفر دانش آموز امسال در شهرکرد معتکف شوند.

وی با بیان اینکه اعتکاف فرصتی برای افزایش بصیرت دانش آموزان است گفت: در صورت حمایت مادی، زمینه حضور دانش آموزان بیشتری در مراسم اعتکاف فراهم می‌شود.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۳:۴۲

26 Dec 2019