۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۱۱۶۱۳
امام جمعه موقت شهرکرد تاکید کرد

ضرورت حفظ وحدت مسلمانان حول محور ولی فقیه

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: اگر مسلمانان حول محور ولی‌فقیه وحدت و همدلی خود را حفظ کنند دشمن هرگز نمی‎تواند به آن‌ها آسیب برساند.
ضرورت حفظ وحدت مسلمانان حول محور ولی فقیه
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمد احمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری از موضوعات مهمی است که انسان‌ها را به سمت فلاح و رستگاری رهنمون می‌کند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم، بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی مسلمانان تاکید کرد و گفت: تفرقه‌افکنی از مهمترین حربه‌ها و ابزارهای دشمن برای رسیدن به اهدافش است و این موضوع از همان ابتدا تاکنون بسیار مهم و قابل توجه بوده است.

احمدی با تبریک هفته وحدت، بر ضرورت حفظ وحدت جهان اسلام تاکید کرد و افزود: استکبار جهانی به دنبال برهم زدن وحدت شیعه و سنی است، این در حالی است که وحدت جهان اسلام می‎تواند این توطئه دشمن را به خوبی خنثی کند.

امام جمعه موقت شهرکرد تصریح کرد: اتحاد و وحدت جهان اسلام موجب می‌شود دشمنان نتواند علیه جهان اسلام دست به تفرقه‌انگیزی کنند.

احمدی، ولایت فقیه را محور وحدت مسلمانان جهان دانست و خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان حول محور ولی‌فقیه وحدت و همدلی خود را حفظ کنند دشمن هرگز نمی‎تواند به آن‌ها آسیب برساند.

وی افزود: دشمن از جهالت سلفی‌ها تکفیری استفاده می‌کند و بر اختلاف بین سنی و شیعه دامن می‌زند.

احمدی با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و تبریک ولایت حضرت قائم(عج) اظهار کرد: فرهنگ انتظار از مهمترین موضوعات است و به منزله دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی، ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی به برودت هوا در استان اشاره کرد و از مردم خواست در مصرف گاز تا آنجا که ممکن است صرفه‌جویی کنند.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۰:۰۳

2 Jan 2020