۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۱۶۶۶۳
به مناسبت روز بسیج جامعه زنان؛

همایش "راهی به سوی زندگی بهتر" در شهرکرد برگزار می‎شود

مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش "راهی به سوی زندگی بهتر" همزمان با 13 مرداد در شهرکرد خبر داد.
همایش "راهی به سوی زندگی بهتر" در شهرکرد برگزار می‎شود
ملیحه خلجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز با گرامیداشت 13 مرداد روز بسیج جامعه زنان اظهار کرد: ۱۳ مرداد مصادف با شهادت دختر جوان و مجاهد "شهید مریم فرهانیان" که با حضور چهار ساله در خط مقدم جبهه یکی از معدود زنان شجاع ایران اسلامی به شمار می‌رود.

وی افزود: روز شهادت مریم فرهانیان به خاطر حفظ نام و یاد این شهید گرامی و تأسی جامعه بسیج زنان کشور از منش و سیره زندگی سراسر مجاهدت و عرفان وی، به عنوان روز "قشر بسیج جامعه زنان" نامگذاری شده است.

خلجی تصریح کرد: این در حالی که هرساله در همایش روز قشر بسیج جامعه زنان، شهید شاخص همان سال نیز معرفی می‎شود که امسال شهیده فوزیه شیردل به عنوان شهید شاخص زنان معرفی می‎شود.

مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش "راهی به سوی زندگی بهتر" همزمان با 13 مرداد در شهرکرد خبر داد و گفت: این همایش با حضور دکتر عزیزی مشاور امور خانواده با موضوع سبک زندگی دینی برگزار می‎شود.

خلجی ادامه داد: در این همایش شاهد هنرنمایی گروه "سدید" نیز خواهیم بود که با پرده‌خوانی به بررسی آسیب‌های ماهواره در جامعه می‎پردازند.

وی با اشاره به برنامه‌های این سازمان در راستای مقابله و بررسی آسیب‌های ماهواره، اظهار کرد:
برگزاری جلسات شورای عالی قشر بسیج که متشکل از گروه‌ها و نخبگان هر نهاد و قشری است، برگزاری دوره ویژه حلقه های صالحین، توزیع اقلام فرهنگی از جمله فلش کارت‌های متناسب با این موضوع و برگزاری دیدارهایی با نماینده ولی‌فقیه در استان با موضوع تبیین مسئله عفاف و حجاب از جمله این برنامه‌ها بوده است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۰:۴۹

26 Dec 2019