۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۳۶۷۲۴
امام جمعه کوهرنگ:

هدف از برجام و تحریم، تغییر نظام است

امام جمعه کوهرنگ: هدف از برجام و تحریم تغییر نظام است، ما راه را با قدرت ادامه می دهیم و راه خود را پیدا کرده ایم و به نظام و انقلاب دل بسته ایم.
هدف از برجام و تحریم، تغییر نظام است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار کوهرنگ خبر، خطیب نماز جمعه کوهرنگ در خطبه های این هفته شهرستان کوهرنگ ضمن دعوت همگان به تقوی الهی به دیدار رهبر معظم انقلاب با نخبگان علمی کشور اشاره کرد و گفت: توجه رهبری به حوزه نخبگان یکی از اولویت های همیشگی ایشان است نه فقط در دیدار با نخبگان بلکه در دیدار با سران نظام و مسولان امر، مرتبا از لزوم توجه به نخبگان فرهنگی در همه حوزه های مختلف تاکید کردند و خواستار توجه به همه دغدغه های آنها شدند.


حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی مهمترین قدرت ابزاری هر کشوری را توجه و اتکا به نخبگان ان کشور دانست و گفت: ما در روزگار تحریم سالهاست زندگی میکنیم، بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی تا امروز، دولت جمهوری اسلامی همیشه از سوی بدخواهان و مخالفان نظام مورد تحریم بوده است،
که یک دورانی جنگ فیزیکی را هم به این تحریم ها اضافه کرده بودند که با مجاهدت و پایمردی ملت قهرمان ایران به دفاع مقدس و غرور آفرین تبدیل شد.


رئیس شورای فرهنگ عمومی کوهرنگ بیان داشت: تحریم یک مساله همیشگی است، کشوری که تحریم می شود باید به نخبگان و دانشمندان داخل متکی باشد.


طباطبایی افزود: ما واقعا در حوزه های ابداعات و اختراعات غنی هستیم و دانشجویان، اساتید و فرزندان سرزمین و رخدادهای مهمی را برای چالشهای مختلف بدست می آورد.


امام جمعه کوهرنگ به برجام اشاره کرد و گفت: هدف از برجام و تحریم تغییر نظام است، ما راه را با قدرت ادامه می دهیم و راه خود را پیدا کرده ایم و به نظام و انقلاب دل بسته ایم.


خطیب نماز جمعه کوهرنگ با اشاره به اظهارات سخیف ریس جمهور امریکاه تصریح کرد: اظهارات رییس جمهور آمریکا تقابل دو فرهنگ و گفتمان است و این رییس جمهور باید برود تاریخ و جغرافیا مطالعه کند و بداند که مردم ما در هر جایی که باشند میهن پرست و وطن دوست هستند و مرزهای خود را دوست دارند، نمی گذارند یک وجب از خاک کشور جدا شود و از خلیج همیشگی فارس حمایت می کنند.


وی در بخش دیگری ضمن تجلیل از پیگیری مدیر کل محترم محیط زیست استان و اقدام به جا و قاطع مدیر کل محترم دادگستری استان و دادستان محترم شهرستان کوهرنگ در تعطیل کردن عملیات اجرایی سدبیرگان و تونل سوم آن را کاری بسیار درست در جهت تحقق خواسته ها و مطالبات مردم استان دانست و ابراز امیدواری کرد این اقدام تا حصول نتیجه نهایی و وصول تمام مطالبات حقیقی و حقوقی مردم منطقه و استان تداوم یابد.

حجت الاسلام طباطبایی با گلایه از بی تدبیری انجام شده در تغییر استاندار و طولانی شدن پروسه معرفی استاندار جدید گفت: این تغییر در بدترین موقع اتفاق افتاد چرا که در روزهایی که همه استانداران به دنبال بستن برنامه های اعتباری و جذب بودجه ها هستند پنج هفته از بلاتکلیفی استان ما میگذرد و اینکه همچنان نمایندگان ما با وزارت کشور بر سر گزینه مورد نظر به تفاهم نرسیده اند، به ضرر همه استان است و البته در این میان بیشترین خسارتها متوجه مردم شریف و مناطق محروم می شود، که اعتبارات لازم را نمی توانند برای رفع محرومیتها به موقع جذب کنند.

انتهای پیام/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۳:۱۰

27 Dec 2019