۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۲۷۷۲۴
مسئول بسیج مهندسین صنعتی کشور:

دشمن نمی‌تواند ایران را کشوری برگرفته از اندیشه‌های داخلی ببیند

مسئول بسیج مهندسین صنعتی کشور گفت: دشمن نمی‌تواند ببیند ایران کشوری مستقل و برگرفته از اندیشه‌های داخلی است که با ایدئولوژی‌های خودش هدایت می‌شود و این موضوع که ایران به توان داخلی خود متکی باشد برای دشمن زجرآور است.
دشمن نمی‌تواند ایران را کشوری برگرفته از اندیشه‌های داخلی ببیند
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی فضلوی مسئول بسیج مهندسین صنعتی کشور در همایش بسیج مهندسی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: نقش مهندسی در دوران هشت سال دفاع مقدس بخوبی قابل رویت است.

وی با بیان اینکه آماده‌سازی، راه‌سازی، سدسازی، آب‌بندها و... همه حوزه‌هایی است که مهندسان بسیجی در آن ارائه خدمت کرده‌اند ادامه داد: استقرار مهندسین در حوزه سازندگی (قرارگاه خاتم‌الانبیا) افتخارات زیادی برای جهموری اسلامی ایران داشته و همه این عرصه‌ها نشان از نقش‌آفرینی مهندسین بسیجی دارد.

فضلوی با اشاره به مجاهدت‌های خاموش مهندسان در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: جنگ الکترونیک یا جنگال، ش م ر، ش م ه، طرح عملیات، عملیات اطلاعات، نقشه‌برداری و نقشه‌خوانی، سیستم‌های پایش و دیدبانی تعمیرات و بازسازی زیرساخت‌ها، آموزش ادوات و دسته‌های خاص و... از جمله حوزه‌هایی هستند که مهندسین در آن ایفای نقش کرده‌اند و همگی از حوزه‌های حساس برای کشور محسوب می‌شوند.

مسئول بسیج مهندسین صنعتی کشور تاکید کرد: کم‌کاری‌هایی که در کشور وجود دارد را نمی‌توان دلیلی بر این دانست که دشمن وجود ندارد چون دشمن همواره وجود داشته و دارد و کم‌کاری‌ها و ناکارایی‌های موجود در کشور تنها کمکی است برای رسیدن راحت‌تر دشمن به اهدافش و نمی‌توان گفت دشمنی وجود ندارد.

وی در ادامه بیان داشت: این موضوع که همه کم‌کاری خود را به گردن دشمن بیاندازیم دام بزرگی است همانطور که اگر بگوییم دشمنی وجود ندارد و همه نواقص به دلیل کم‌کاری است کمک بزرگی برای دشمن است.

فضلوی خاطرنشان کرد: دشمن نمی‌تواند ببیند ایران کشوری مستقل و برگرفته از اندیشه‌های داخلی است که با ایدئولوژی‌های خودش هدایت می‌شود و این موضوع که ایران به توان داخلی خود متکی باشد برای دشمن زجرآور است.

مسئول بسیج مهندسین صنعتی کشور با اشاره به اینکه این موضوع که شتاب رشد ایران در منطقه باعث می‌شود حضور برخی از کشورها کم‌رنگ‌تر شود برای دشمن غیرقابل قبول است ادامه داد: لذا برای کاهش سرعت رشد کشور تلاش می‎کند تراز توسعه کشور را پایین نگه دارد و درنظر دارد سرعت رشد کشور به حدی نباشد که دیده شود.

وی اختلافاتی که امروز در منطقه ایجاد شده را یکی از همین دلایل برشمرد و اضافه کرد: کشورهایی چون آمریکا تمایلی ندارند که سایر کشورها از آن‌ها پیشی بگیرند و از همین‌رو با سنگ‌اندازی در مسیر آن‌ها و نفوذ در این کشورها از سرعت آن‌ها کاسته راه را بر آن‌ها می‌بندند.

مسئول بسیج مهندسین صنعتی کشور با تاکید بر اینکه بحمدالله انقلاب ایران انقلابی بر پایه دین است و تا همیشه پایدار خواهد ماند اضافه کرد: بسیج این میراث ارزشمند انقلاب تا ابد باقی خواهد ماند.

وی گفت: امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب از مردم برای حفاظت انقلاب استفاده کردند و لذا ما امروز در همه جوامع شاهد حضور بسیج هستیم که یکی از دلایل آن را می‌توان فراگیری بسیج دانست.

فضلوی همه مردم کشور را اعضای بسیج خواند و یادآور شد: درست است که شاید هنوز نام برخی در دفاتر بسیج ثبت نشده باشد اما این به این معنا نیست که افرادی که نام‌شان در دفاتر نیامده بسیجی نباشند.

وی با بیان اینکه دلیل اینکه ایران توانست در هشت سال دفاع مقدس ثمرات زیادی به دست آورد و پیروز شود کار جانانه در همه عرصه‌ها بود اضافه کرد: ثمره هشت سال دفاع مقدس گنجی است که همواره مورد استفاده قرار داده‌ایم.

مسئول بسیج مهندسین صنعتی کشور در انتها تاکید کرد: صنعت ما دو اشکال دارد و آن اینکه شفاف نیست و اقتصاد ما یا دولتی است و یا خصوصی و هنوز اقتصاد در بعد مردمی فعال نشده است و متاسفانه در اکثر خانواده‌ها اقتصاد تنها عاملیت تولید است نه مشارکت در تولید.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۵:۱۰

30 Dec 2019