۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۳۴۸۳۴
درمراسم سالروز ارتحال امام خميني(ره)مطرح شد:

حضرت آيت الله امام خامنه اي،خلف صالح امام خميني(ره)است

رحلت امام خميني ( ره ) و انتخاب حضرت ايت الله خامنه اي به عنوان رهبر انقلاب اسلامي از مهمترين حوادث پر فراز و نشيب انقلاب اسلامي ايران بوده وحضرت آيت الله امام خامنه اي،خلف صالح امام خميني(ره)است
حضرت آيت الله امام خامنه اي،خلف صالح امام خميني(ره)است
 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر؛ مراسم سالگرد ارتحال ملکوتي بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) با حضور مسئولين شهرستاني و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهر بن برگزار شد.

حجت الاسلام ميرافضلي امام جمعه شهرستان بن در اين مراسم گفت:تمدن نوين اسلامي، که بنيان گذار آن حضرت امام خميني(ره) است، با اقبال به معنويت آغاز شد و اين يکي از اساسي ترين شاخصه هاي نهضت امام راحل است آن هنگام که حضرت امام، دستگاه سلطنت و شاه را خطاب قرار مي داد، صحبت از معنويت مي کرد.

وي با بيان اينکه امام خميني (ره) از استعدادي عالي و خدادادي برخوردار بود و از ابتداي زندگي تا آخرين لحظات زندگي يک شخصيت الهي بوده است، افزود: يکي از شايستگي هاي شخصيت امام خودسازي و اصلاح خود بوده است
وي افزود:امام عظيم الشأن پايه هاي نظامي را بنا کرد که طلايه دار بسط و نشر ارزش هاي اصيل اسلامي است و توجه و دستگيري از محرومان و مستمندان و حرکت توحيدي و ايماني مبناي فکري و انديشه اي آن را ساخته و پرورده است.

ميرافضلي از وِيژگي هاي برجستگي هاي شخصيتي حضرت امام خميني (ره) به فعاليت هاي خداپسندانه و کار براي رضا خداوند،خودباوري، اعتماد به نفس،خود سازي،مبارزه با ظلم و ستم و ياري با مسلمانان نيازمند و بي بضاعت،جهاني شدن شخصيت و انديشه هاي اسلامي فراتر از مرز و بوم،شخصيت نمونه براي جهان بخصوص جهان اسلام ،دينداري و احترام به مذاهب اسلامي و حمايت از آنان ، اتحاد، وحدت،يک پارچگي و اتفاق ميان مسلمانان جهان اسلام اشاره کرد و گفت: بايد مسلمانان در سراسر کشور از اهداف و آرمان هاي امام خميني (ره) براي پيشرفت و ترقي خود استفاده کنند.

وي ادامه داد : حضرت امام خميني (ره) يکي از برکات خاصه ي خداوند براي هم مومنين هم مردم عزيز کشور ايران مي باشد مردم عزيز ايران بواسطه ي حضور و نقطه ي اتصال حضرت امام با مقام قدس الهي طعم آزادي و سربلندي را در دنيا چشيدند و درذ نزد مردم دنيا ملتي عزيز و سرافراز جلوه داده شدند.

وي با بيان اينکه امام خميني هيچ گاه به ابر قدرت ها تکيه نمي کرد و راه پيروزي را ملت مي دانست افزود : ما هيچ گاه نمي توانيم بر ابر قدرت ها تکيه بکنيم قدرت هايي که پوشالي هستند و تاکنون هم نشان دادند که هر وقت نظامي از ما چه جمهوري اسلامي چه غير اسلامي غير از خيانت کاري نکردند.

ميرافضلي گفت : درگذشت امام (ره) دردي عظيم بر دل ملت ما وما بود اما خداوند متعال اين درد را با حضور رهبري عظيم، مقتدر ،صالح، شجاع و مقاوم و آن چيزي که امام مي خواست رهبر عزيزي که امام در خطاب به ايشان مي فرمايند:آيت الله خامنه اي (سلام الله عليه)اين تعبير بسيار تعبير بزرگ و عظيمي است.حضرت امام خميني شخصيتي نبودند که با هيچ کس تعارف نداشته و هيچ کس را بدون دليل  لقب و نسبت  خاصي را عنايت نمي کردند.

وي افزود : روز رحلت امام (ره) در سال 1368 دشمنان اسلام گمان کرده بودند، با انتقال روح ملکوتي ايشان به عالم ملکوت، در انقلاب اسلامي رخنه ايجاد خواهد شد؛ اما انتخاب مستحکم مجلس خبرگان رهبري، يعني انتخاب مقام معظم رهبري، نشان داد که اين انقلاب بالنده تر و با حرکتي جدي تر، رو به جلو خواهد رفت. نشان داد مقام معظم رهبري خود خميني ديگر است.

وي بيان داشت: تمامي ابر قدرت هاي خارجي اذعان کرده اند که هرچه ما نقشه مي کشيم برنامه ريزي مي ريزيم براي اينکه ايران را تحت سلطه ي خود در بياوريم يک سخنراني مدبرانه ي رهبري عظيم الشأن ايران اين ها را بهم مي ريزد و سرافرازي مردمشان را به دنبال دارد.

وي در پايان افزود : اگر ولايت فقيه نبود که پايه گذار ان خود امام (ره) بود امروز اين ميهن عزيز و يکپارچه وجود نداشت چه بسا دشمن تا به حال با نقشه هاي شوم خود و مکر هاي روباه صفتانه خود او را متلاشي کرده بود مانند بسياري از کشور ها خيلي بعيد نبود مانند بحرين الان هر قطعه از مملکت ما دست يک جاي نشيني از سعودي ها قرار بگيرد پس اين عزت ما در سايه رهبري، ولايت و خود باوري است که حضرت آقا فرمود ما مي توانيم را به مردم بفهمانيد ما بفهميم ما مي توانيم دشمن هيچ غلطي نمي تواند بکند با اتکا به خداوند و تحت تدابير مقام معظم رهبري  حتما آينده اي شکوفا در انتظار ما خواهد بود.

انتهاي پيام1022ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۰:۱۳

2 Jan 2020