۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۲۴۵۷۴
در شهرستان سامان /

برگزاري جشن شکوفه ها براي 613 دانش آموز کلاس اولي

جشن شکوفه ها براي 613 دانش آموز کلاس اولي در شهرستان سامان برگزار شد.
برگزاري جشن شکوفه ها براي 613 دانش آموز کلاس اولي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، جشن شکوفه ها به صورت نمادين در شهر سامان در مدرسه شهيد يزداني سامان با حضور امام جمعه شهر سامان، فرماندار شهرستان سامان ، بخشدار ، مسئولين ادارات و ارگان ها و خانواده شهداء و والدين دانش اموزان برگزار شد.

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان در مراسم جشن شکوفه ها با تبريک هفته دفاع مقدس و تعليم و تربيت اظهار داشت: ارزشي که فرزندان ايران زمين در دوران دفاع مقدس به وجود اوردند بايد ادامه داشته باشدو اين راه را ادامه دهيم.

محمد دهقاني با بيان اينکه خانواده ها بايد همراهمي و همکاري لازم را با مدارس بايد داشته باشند ، عنوان کرد:خانواده بايد مسئولين مدارس را در امر اموزش و پرورش همراهي کنند.

دهقاني با اشاره بر اينکه در شهرستان سامان شش هزار دانش اموز در سه دوره در سال تحصيلي جديد در حال تحصيل هستند، بيان داشت: ۶۱۳ نفر دانش اموزان ، دانش اموزان کلاس اولي هستند که نسبت به سال گذشته تعداد دانش اموزان کلاس اولي دو و نيم درصد رشد داشته است.

وي با اشاره بر اينکه پيشرفت آموزشي در راستاي رشد دانش آموزان و حضور مسئولين و همکاري خانواده ها است ، بيان داشت: در شهرستان سامان فضاي هاي اموزشي اماده پذيرايي از دانش اموزان است و در مداس شهرستان زيبا سازي صورت گرفته است و شرايط خوب براي ادامه تحصيل دانش اموزان فراهم شده است .

امام جمعه شهر سامان در اين مراسم با تبريک ايام هفته دفاع مقدس و بازگشايي مدارس ، اظهار داشت: مادران از هم اکنون بايد براي فرزندان خود وقت بگذارند تا فرزندان پيشرفت قابل توجه اي در جامعه داشته باشند.

حجت الاسلام محسن ملک پور با اشاره بر اينکه بايد براي فرزندان تصميم جدي در راستاي تربيت داشته باشيم علاوه بر مدرسه و معلمين بيترين نقش در امر تربيت فرزندان بر عهده خانواده است ، تصريح کرد: براي رشد فرزندان بايد وقت گذاشته شود .


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۰:۰۱

30 Dec 2019