۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۲۲۵۹۴
يادگار هشت سال دفاع مقدس:

هر وجب فتح خرمشهر يک شهيد تقديم اسلام شد

در عمليات بيت المقدس نبرد دنياي استکبار با ايران بود که هر وجب فتح خرمشهر يک شهيد تقديم اسلام شد .
هر وجب فتح خرمشهر يک شهيد تقديم اسلام شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، نجاتعلي عظيمي يادگار هشت سال دفاع مقدس در صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح و بسيجي که به مناسبت سوم خرداد در سپاه ناحيه شهرستان اردل برگزار شد با تبريک به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و اعياد شعبانيه افزود: آزادسازي خرمشهر در عمليات شگفت‌انگيز بيت‌المقدس، از قدرتي حکايت داشت که همت و قدرت ايمان رزمندگان اسلام آن را پديد آورد.

عظيمي با بيان اينکه رزمندگان اسلام با دست خالي و سپر جان خرمشهر را آزاد کردند افزود: در عمليات بيت المقدس نبرد دنياي استکبار با ايران بود که هر وجب فتح خرمشهر يک شهيد تقديم اسلام شد.

وي تصريح کرد:اين عمليات از قلم مبارک حضرت امام خميني(ره) نصر بزرگ است و در اين عمليات خرمشهر شاهد حماسه ها ايستادگي ها وجانبازي هايي بود که داغ اشغال سه روزه خوزستان را بر دل رژيم عراق وداغ سقوط نظام جمهوري اسلامي وشکست انقلاب اسلامي را بر دل استکبار غرب وشرق ورژيم هاي مزدورشان گذاشت.

اين يادگار ۸ سال دفاع مقدس  با بیان اینکه در سوم خرداد با امدادهاي غيبي خداوند متعال، رزمندگان اسلام توانستند در مقابل قدرت دشمن توان و قدرت نظامي خود را به نمايش بگذارند اظهار کرد:ايمان راسخ به نصرت الهي، اطاعت پذيري از ولايت فقيه، استقامت و پايداري و وحدت از جمله عواملي بود که موجب خلق حماسه آزاد سازي خرمشهر شد.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۷:۰۲

27 Dec 2019