۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۱۹۰۸۴
پزشک نمونه بسيجي:

بسيج فداکارانه در همه ميدانها و عرصه هاي مورد نياز کشور حضوري فعال دارد

رئيس کانون بسيج جامعه پزشکي شهرستان بروجن، بسيجي را فردي مومن، ولايت مدار و مدافع نظام جمهوري اسلامي و ارزشهاي ديني خواند و اظهار داشت: بسيج فداکارانه در همه ميدانها و عرصه هاي مورد نياز کشور حضوري فعال دارد.
بسيج فداکارانه در همه ميدانها و عرصه هاي مورد نياز کشور حضوري فعال دارد
به گزارش جهانبین احمد اعتمادي صبح امروز در گفتگو با خبرنگار کلار با بيان اينکه امروز بسيج در مملکت ما با هدايت رهبر معظم انقلاب يک حقيقت عظيم، غيرقابل انکار و بي نظير است تصريح کرد: يکي از دلايل اصلي و اساسي عزت بي مانند امروز ايران اسلامي وجود بسيج است .

وي بيان کرد: با توجه به هجمه دشمنان در تخريب مبنا و ارزش‌هاي نظام و بي‌تفاوت نشان دادن نوجوانان و جوانان به آرمان‌هاي نظام در جنگ نرم بايستي با درک کردن شرايط، افزايش آگاهي و بصيرت نقش خود را براي مقابله با جنگ نرم به درستي ايفا کنيم.

اعتمادي با بيان ويژگي ها و شاخصه هاي بسيج و بسيجي، تبعيت از رهبري نظام و ولايت را اصلي ترين شاخصه آن عنوان کرد و اظهار داشت: بصيرت و شناخت، تکليف مداري و اخلاص از ديگر ويژگي هاي بسيج و بسيجي است.

رئيس کانون بسيج جامعه پزشکي شهرستان بروجن با اشاره به جنگ نرم اين هجمه عظيم فرهنگي بيان داشت: بسيج با همه وجود جلوي تهاجم فرهنگي دشمن و ناهنجاري هاي جامعه ايستادگي کرده است.

وي بسيجي را فردي مومن، ولايت مدار و مدافع نظام جمهوري اسلامي و ارزشهاي ديني خواند و اظهار داشت:بسيج فداکارانه در همه ميدانها و عرصه هاي مورد نياز کشور حضوري فعال دارد.

اين پزشک نمونه بسيجي مهم‌ترين تهديد دشمن را جنگ نرم دانست و گفت: کار سازترين حربه عليه آن افزايش بصيرت و آگاهي است.

اعتمادي افزود:امروز نيز بر همه ما لازم است که با حفظ و اعتلاي تفکر و فرهنگ بسيجي، ادامه دهنده راه و مکتب شهداي عزيز باشيم.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۳:۳۸

13 Jan 2020