۰
plusresetminus
امام جمعه شلمزار گفت: برجام حق و باطل را مشخص کرد و مسئولان متنبه شدند و با همت دانشمندان فعاليت هسته اي از سر گرفته شد.
برجام حق و باطل را مشخص کرد/ انتخاب نام نامناسب خيانت به فرزندان و نسل آينده است/ ولايت مداري و دشمن ستيزي شرط انتخابمان باشد

گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه هاي نماز جمعه شلمزار در سومين روز از زمستان ۱۳۹۵پس از دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي در بخش اول سخنان خود در خطبه دوم نماز جمعه به مهمتربن مناسبت هاي پيش رو اشاره کرد و گفت: ۲۳ربيع الاول سالروز ورود حضرت معصومه به شهر مقدس قم است، شهري که از گزند شيطان در امان است و به فرموده حضرت صاحب الزمان مسجد مقدس جمکران در آن بنا نهاده شد.

امام جمعه شلمزار افزود: حضرت فاطمه معصومه به جهت هجوم حراميان و دست نشانده هاي حکومت ملعون عباسي بيمار شدند که متاسفانه قبل از ديدار حضرت امام رضا عليه السلام و فقط پس از ۱۷روز تحمل بيماري در شهر مقدس قم رحلت يافت.

خطيب جمعه شلمزار در ادامه به ۳دي روز ثبت احوال اشاره کرد و گفت: اداره ثبت احوال مسئول ثبت تولد و وفات ايرانيان است و يکي از وضايف مهم اين اداره ثبت نام انتخابي فرزندان تازه متولد شده و صدور شناسنامه براي نوزادان است اما متاسفانه کارکنان اين اداره خبر از اتفاقي ناميمون در کشور مي دهند و آن انتخاب اسامي ناشايست و زشت براي فرزندان از سوی پدر و مادرها است و حتي اخيرا تشخيص نام هاي انتخابي براي کارمندان ثبت احوال نيز سخت شده است به طوري که به سادگي نمي توان نام پسر و دختر را از هم تميز داد که خوشبختانه يا متاسفانه يکي از علائم آخرالزمان شباهت مرد و زن به يکديگر است که اين امر در نام ها نيز وارد شده و اگر ما شيعه هستيم و خود را منتسب به ائمه اطهار مي دانيم چه اسمي بهتر از نام آن بزرگواران براي فرزندانمان است.

حجت الاسلام سلطانزاده به يک شنبه ۲۵ دسامبر ولادت حضرت عيسي عليه السلام هم اشاره کرد و گفت: اهل کتاب که حتي تاريخ دقيق تولد حضرت عيسي عليه السلام را نمي دانند اما مراسمي باشکوه براي ميلاد آن حضرت برگزار مي کنند که لازم است مسلمانان در احترام به مقدسات و بزرگان دين و کشور همينگونه عمل کنند.

امام جمعه شلمزار به تاريخ تشکيل نهضت سوادآموزي در ۷دي ۱۳۵۸ به دستور حضرت امام خميني رضوان الله تعالي عليه و خدمات ارزنده و ماندگار اين نهاد در کشور اشاره و  گفت: پنج شنبه ۹دي روز بصيرت و روز بيمه انقلاب اسلامي روزي بود که در سال ۱۳۸۸ بالاخره حضور مردم تکليف جبهه باطل را يکسره کرد و مانع از آن شد که فتنه در کشور اسلامي ايران ريشه ببندد.

وي افزود: ۹ دي ۸۸ انقلابي ديگر بود و بصيرت و حضور مردم باعث شد فتنه به خاک و گل بنشيند.

حجت الاسلام سلطانزاده به اشتباه احمقانه و استراتزيک فتنه گران اشاره کرد و بیان داشت: اهانت احمقانه دشمنان به مقدسات دليل اصلي بصيرت مردم بود و مردم نيز با بهترين اقدام راه پيشرفت بر فتنه گران را بستند.

وي فتنه گران را تروريست خواند و  تاکید کرد: قطعا فتنه گران سال ۱۳۸۸ ايران اسلامي هدف کنوني کسانيکه در سوريه در حال ترور و جنايت هستد را دنبال مي کردند که به فضل الهي، رهبري پير فرزانه انقلاب اسلامي و بصيرت مردم فتنه در نطفه خفه شد.

امام جمعه شلمزار به موضوع برجام هم گريزي زد و ادامه داد: اوباما رئيس جمهور آمريکا در سخناني گفته است آمريکا اطمينان دارد ايران از دستيابي به سلاح هسته اي ناتوان شده است ولي خدا رو شکر که  برجام حق و باطل را مشخص کرد و مسئولان متنبه شدند و با همت دانشمندان فعاليت هسته اي از سر گرفته شد.

وي در ادامه با اشاره به فرمايشات رهبري که در پاسخ به ياوه پراکني هاي وزير امور خارجه انگلستان در خصوص نسبت دادن عنوان تهديد منطقه به ايران اسلامي که فرمودند تهديد، منطقه خود انگليس است خاطرنشان کرد: مسلمان بايد قوي باشد و نبايد سر سازش با کفار داشته، با اتفاقاتي که افتاد همه متوجه شديم جبهه حق کدام است و جبهه باطل کدام پس در برابر کفار عقب نشيني نکنيم و با بصيرت، دشمن شناسي دوست شناسي و ولايت مداري در انتخابات آينده به کسي راي دهيم که صد در صد تابع ولايت باشد و اگر اتحاد داشته باشيم، متفرق نباشيم و پشتيبان ولايت فقيه باشيم قطعا سربلند مي شويم.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۰:۰۵

23 Jan 2020