۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۴۰۳۱۴

طرح "آمارگیری روستایی" در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی از ۲۰ مهرماه به مدت یک ماه در روستاهای استان چهار محال و بختیاری اجرا می‌شود.
طرح "آمارگیری روستایی" در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود
سهراب رئیسی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ اظهار داشت: طرح شناخت ویژگی‌های عمومی روستا از بیستم مهرماه سال جاری آغاز و به مدت یک ماه در تمامی روستاهای استان اجرا می‌شود که این طرح با هدف شناخت تغييرات ايجاد شده در واحدهاي مسکوني بهسازي شده و شناخت عمومي روستا و واحدهاي مسکوني روستايي انجام مي‌شود.

وی افزود: در این مدت ماموران آمارگیری آموزش دیده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به ۱۹۰ روستا و ۴ هزار و ۸۳۴ واحد مسکونی روستایی جهت دریافت اطلاعات مراجعه می‌کنند که اين روستاها با انتخاب مرکز آمار ايران و براساس آمارگیری نفوس و مسکن سال ۹۵ صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تعداد روستاها در شهرستان شهرکرد ۱۱ روستا، بروجن ۱۱ روستا، فارسان ۱۱ روستا، اردل ۲۲ روستا، کوهرنگ ۴۱ روستا، کیار ۱۵ روستا، سامان ۱۲ روستا، بن ۸ روستا و با توجه به اینکه بیشترین روستاها در شهرستان لردگان قرار دارد ۶۰ روستای این شهرستان مشمول اجرای طرح آمارگیری از ویژ‌گی‌های مسکن روستایی در سال جاری می‌شود.

رئیسی خاطرنشان کرد: اين طرح با همکاری بنياد مسکن و مرکز آمار ايران اجرا می‌شود که در نهايت تمام فعاليت‌ها بايد به تاييد شوراي عالي آمار ايران برسد بنابراین در راستای به دست آوردن اطلاعات دقیق و درست باید اهالی روستا و دهیاران و شوراي اسلامي روستاها در طول اجراي طرح با آمارگيران همکاري لازم را داشته باشند.

وی گفت: در راستای برگزاری طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی یک دوره آموزشی به مدت یک هفته برای کارشناسان برگزار می‌شود تا با روند اجرای طرح آشنا شوند همچنین رسانه‌ها و مطبوعات می‌توانند نقش مهم و تأثیرگذاری در اجرای این طرح داشته باشند که ما هم درخواست می‌کنیم در اطلاع رسانی این کار بزرگ با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچون گذشته همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم در راستای توسعه و آبادانی روستاها گام موثری برداریم.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۵:۳۵

27 Dec 2019