۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۳۳۹۳۴

تيم‌هاي برتر فوتسال شهرستان فارسان معرفی شدند

مدير ورزش و جوانان شهرستان فارسان گفت: مسابقات فوتسال جام نوروز در شهرستان فارسان با معرفي تيم‌هاي برتر به کار خود پايان داد.
تيم‌هاي برتر فوتسال شهرستان فارسان معرفی شدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمود بهرامي مدير ورزش و جوانان شهرستان فارسان اظهار کرد: مسابقات فوتسال جام نوروز شهر گوجان با حضور 12 تيم در محل سالن ورزشي اين شهر برگزار و در پايان تيم‌هاي پاسارگاد گوجان، پيرغار ده‌چشمه و پرسپوليس باباحيدر عناوين اول تا سوم را کسب کردند و کاپ اخلاق به تيم نوجوانان گوجان اهدا شد.

وي تصريح کرد: همچنين در مسابقات جام نوروز گراميداشت شهداي شهر پردنجان که با حضور 10 تيم برگزار گرديد، تيم هاي شباب، عصر رايانه و آپادانا به ترتيب سکوهاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وي بيان داشت: مسابقات فوتسال جام نوروز و يادواره شهداي شهر باباحيدر نيز با حضور 13 تيم و در محل سالن يادگار امام باباحيدر برگزار شدکه در پايان تيم سيدالشهدا در ديدار نهايي با غلبه بر پرسپوليس به مقام قهرماني دست يافت و در ديدار رده‌بندي تيم شاهين به مقام سوم دست پيدا کرد.

مدير ورزش و جوانان شهر فارسان افزود :با توجه به هجوهاي دشمنان در قالب جنگ نرم وظيفه ما به عنوان متوليان ورزشي اين است که برنامه ريزي مدوني در اين خصوص داشته باشيم.

وي ادامه داد:چه بخواهيم، چه نخواهيم، عده اي در فکر پرکردن اوقات فراغت جوانان ما هستند و اين مي طلبد که ما نيز با برنامه ريزي هدفمند به فکر غني سازي اوقات فراغت جوانانمان باشيم و نگذاريم که ديگران براي آنها برنامه ريزي کنند.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۸:۴۸

29 Dec 2019