۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۲۸۹۹۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

سواد قرآنی در چهارمحال و بختیاری شایسته ۳۷ سال انقلاب نیست

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سواد قرآنی در این استان شایسته ۳۷ سال انقلاب نیست و نیازمند کار بیشتر است.
سواد قرآنی در چهارمحال و بختیاری شایسته ۳۷ سال انقلاب نیست
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام جعفر مرتضوی مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عمر تبلیغات اسلامی به اندازه عمر انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در آغاز سال ۹۵ در این استان افزود: ما در این ایام میزبان ۱۲ هزار معتکف بودیم.

مرتضوی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان ۴۰ عالم به مناطق عشایری اعزام شده است خاطرنشان کرد: این علما به مدت ۷۵ روز در این مناطق خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به تدوین طرحی برای اعزام روحانی به مناطق فاقد روحانی اشاره و بیان داشت: در این طرح پیش‌بینی شده که روحانی به مدت یک یا دو شب در قسمت‌های بدون روحانی حضور یافته و مشکلات مردم را در این راستا مرتفع سازد.

مرتضوی یکی دیگر از طرح‌های تبلیغات اسلامی را در این استان طرح روحانی مستقر عنوان و یادآور شد: طی پنج برنامه گذشته در این طرح در هر برنامه ۱۰ نفر استقرار داده شده‌اند و این یعنی تاکنون ۵۰ روحانی استقرار داده شده که روند پیشرفت آن بسیار کند است.

وی اضافه کرد: ما برای ادامه طرح روحانی مستقر نیازمند کمک دولت بوده چون اگر طرح به خوبی انجام شده بود تاکنون باید ۱۵۰ روحانی استقرار داده می‌شد و از همین‌رو نیازمند مساعدت دولت هستیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: ما در این استان یک هزار و ۳۸۰ تشکل دینی فعال داریم که در تبلیغات اسلامی پرونده دارند اما متاسفانه غالبا فعالیت سنتی دارند که باید به روز و تقویت شوند زیرا می‌توانند برای مقابله با توطئه‌های دشمن کمک خوبی باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به تشکیل ۹ کانون آئینی و ۹ شورا در شهرستان‌های این استان اشاره و گفت: کلیه کارهای مربوط به یک هزار و ۵۴ مداح استان در این کانون‌ها و توسط شوراها انجام می‌شود.

وی تشکیل ستاد شئون فرهنگی را مثبت ارزیابی کرد و ضمن گلایه از بی‌نظمی مدیران برای حضور در این ستاد افزود: نباید اجازه دهیم این ستاد به فراموشی سپرده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: سواد قرآنی در این استان شایسته ۳۷ سال انقلاب نیست و نیازمند کار بیشتر است.

مرتضوی تاکید کرد: در بحث تهاجم فرهنگی همه باید وارد عرصه شوند و ورود به این عرصه نیازمند اقدام همه مردم و همه مسئولان و در یک کلام نیازمند عزم ملی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز دشمنان قلب اسلام را هدف قرار داده‌اند ادامه داد: مکان مقدسی مانند مکه که باید مرکز اسلام باشد تبدیل به مرکز ضلالت شده و حتی سعودی‌ها بدتر از یهود شده اقدام به نسل‌کشی کرده‌اند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۴:۳۰

26 Dec 2019