۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۳۸۱۶۴
توسط سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

اهدای 20 سری جهیزیه به نوعروسان بی‌بضاعت چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری‌های سپاه استان و همکاری قرارگاه خاتم الانبیا، 20 سری جهزیه با هدف کمک به زوج های جوان بی‌بضاعت به آنها اهدا شد.
اهدای 20 سری جهیزیه به نوعروسان بی‌بضاعت چهارمحال و بختیاری
 به گزارش جهانبین نیوز، صبح امروز با همت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان چهارمحال و بختیاری برای آغاز زندگی مشترک اهدا شد.

این جهیزیه ها درقالب طرح محرومیت زدایی قرارگاه خاتم انبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با هدف کمک به زوج های جوان بی بضاعت با رعایت کرامت انسانی به آنها اهدا شد.


سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک ولادت حضرت زینب سلام الله، بزرگ بانوی اسلام و عقیله بنی هاشم (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و با پیگیری هایی که از طرف سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان صورت پذیرفت، تعداد ۲۰ سری جهزیه کامل بالغ بر ۱ میلیارد و ششصد هزار ریال به زوج های جوان بی بضاعت و تعداد ۶۰۰ بسته کامل لوازم تحریر و پوشاک، جهت دانش آموزان محروم استان، بالغ بر ۱ میلیارد و هشتصد هزار ریال ، اهدا می‌شود.




فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در ادامه گفت: با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا و با توجه به تقسیم بندی صورت گرفته از طرف قرارگاه محرومیت زدایی استان، اقلام اهدایی امروز به ۹ شهرستان استان اعزام شدند.

سردار اکبری با اشاره به اینکه تمامی این اقلام ساخت داخل کشور بوده است خاطرنشان کرد: این حرکت را می‌تواند در راستای تلاش برای حمایت از کالای ایرانی و پیاده کردن شعار امسال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" ارزیابی کرد.

انتهای پیام /1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۲:۳۴

31 Dec 2019