۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۳۳۱۱۴
استاندار چهارمحال و بختیاری:

اشاعه و گسترش فرهنگ غرب در اجتماع، فساد در جامعه را افزايش مي‌دهد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اشاعه و گسترش فرهنگ غرب در اجتماع، فساد در جامعه را افزايش مي‌دهد و تنها راه براي کاهش آسيب‌هاي اجتماعي رونق اقتصاد، ايجاد شغل براي جوانان و کاهش بيکاري است.
اشاعه و گسترش فرهنگ غرب در اجتماع، فساد در جامعه را افزايش مي‌دهد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، همايش پايش جرايم و آسيب هاي اجتماعي و راهکارهاي پيشگيرانه با حضور قاسم سليماني دشتکي استاندار چهارمحال و بختياري، عبداله قاسمي پيربلوطي دبير هيأت امنا و رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري، محمد خسروي رئيس دبيرخانه هيأت امناي استان و مسئولين استاني و محلي فارسان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان فارسان برگزار شد.

کمبود نشاط در بین جوانان علت شیوع آسیب های اجتماعی

در ادامه این همایش استاندار چهارمحال و بختياري يکي از عوامل شيوع آسيب‌هاي اجتماعي را کمبود نشاط در جامعه و در بين جوانان دانست و گفت: وجود افراط و تفريط بي‌مورد مي‌تواند زمينه‌ساز مشکلات زيادي در جامعه شود لذا با ايجاد تعادل و توازن مي‌توان گامي در جلوگيري از بروز آسيب‌هاي اجتماعي مختلف برداشت.

قاسم سليماني دشتکي تصريح کرد: اشاعه و گسترش فرهنگ غرب در اجتماع، فساد در جامعه را افزايش مي‌دهد و تنها راه براي کاهش آسيب‌هاي اجتماعي رونق اقتصاد، ايجاد شغل براي جوانان و کاهش بيکاري است.

وي به لزوم ساماندهي تحقيقات دانشگاهي و ديگر مراکز علمي و سوق دادن و کاربردي کردن اين تحقيقات به سمت کاهش آسيب‌هاي اجتماعي اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد هستيم که دادگستري چهارمحال و بختياري در کاهش اين آسيب‌ها که زمينه‌ساز بسياري از ناهنجاري‌هاي اجتماعي هستند اقدامات خوبي انجام داده است.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد فارسان هم هدف از برگزاري اين همايش را استفاده از نتايج و دستاوردهاي آن در پيش‌گيري از وقوع جرم عنوان کرد.

حسين حيدري افزود: مهارت‌هاي زندگي و کاهش جرائم، بررسي نقش بزرگان در کاهش جرايم، راهکارهاي کنترل نزاع دسته جمعي، کنترل تعصبات قومي، بررسي نقش زنان در کنترل آسيب هاي اجتماعي و حقوق شهروندي زنان از محورهاي مختلف اين همايش است.

وي اظهار کرد: از هفتاد مقاله رسيده به دبيرخانه همايش ملي پايش جرايم و آسيب‌هاي اجتماعي و راهکارهاي پيش‌گيرانه، هشت مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب و تجليل شدند.

در پايان اين همايش تنديسي به رسم يادبود توسط  عبداله قاسمي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري به استاندار استان اهدا شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۹:۲۸

26 Jan 2020