۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۳۹۱۵۴
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

خرید محصولات ایرانی، بالاترین خدمت به جامعه کارگری است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بالاترین خدمت به جامعه کارگری، خرید محصولات تولیدی ایران است و خرید و حمایت از کالای ایرانی باعث می‌شود تولید در کشور رونق گیرد و مشکلات بیکاری حل شود.
خرید محصولات ایرانی، بالاترین خدمت به جامعه کارگری است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد: در سوره مبارکه نور بسیار بر رعایت حقوق دیگران تأکید  شده است و در این سوره عنوان شده برای رعایت این حق برای دیگران نباید بدون هماهنگی و اجازه وارد منازل افراد شد.

وی به نقش شوراهای شهر و روستا اشاره و بیان داشت: اعضای شوراها، نمایندگان مردم هستند بنابراین باید منافع مردم را در اولویت کار خود قرار دهند.

نکونام افزود: شوراها باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند و در این زمینه نقش‌‌آفرینی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به هفته کار و کارگر اشاره و بالاترین خدمت به جامعه کارگری را خرید محصولات تولید ایرانی عنوان کرد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: خرید و حمایت از کالای ایرانی باعث می‌شود تولید در کشور رونق گیرد و مشکلات بیکاری حل شود.

وی با اشاره به دوازدهم اردیبهشت‌ماه و نام‌گذاری این روز به نام روز آزادی مطبوعات یادآور شد: هنوز تعریف درستی از آزادی در جهان تعریف نشده است و کلمه آزادی بیش‌تر در منافع جریانات تعریف شده است و همین امر باعث شده تا در جامعه کم‌تر شاهد آزادی مطبوعات باشیم.

امام جمعه شهرکرد وابستگی به جریان‌های سیاسی را یکی از علل نبود آزادی مطبوعات عنوان و خاطرنشان کرد: قلم زدن در چارچوب دین از افتخارات نشریات و رسانه‌های آزادی‌خواه است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به میلاد حضرت علی‌اکبر و روز جوان اشاره و تاکید کرد: جوانان سرمایه‌های اصلی برای نظام هستند که باید از ظرفیت آن‌ها در همه عرصه‌های کشور بهره برد.

نکونام حضرت علی‌اکبر را بهترین الگو برای جوانان عنوان و بیان داشت: جوانان نباید بازیچه دست دشمن شده و در بازی‌های سیاسی دشمن گرفتار شوند.

وی به میلاد امام زمان (عج) اشاره و بیان داشت: روز نیمه شعبان به‌نام روز جهانی مستضعفان و سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم قرار داریم و باید بگوییم معلمان ترزیق‌کننده فرهنگ اسلامی به جامعه مسلمان هستند و قطعا شهید مطهری می‌تواند الگویی مناسب برای معلمان باشد و باید تلاش کنیم مفاخری با ویژگی‌های شهید مطهری را به جامعه معرفی کنیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۸:۱۹

14 Feb 2020