۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۳۱۱۳۴
امام جمعه اردل:

حقوق هاي نجومي مخالف فرهنگ حسيني است

امام جمعه شهر اردل گفت: در ايران اسلامي که فرهنگش نشات گرفته از عدالت و فرهنگ حسيني است دريافت حقوق هاي نجومي مخالف اين فرهنگ است و بايد با اين مديران نجومي برخورد قاطع شود.
حقوق هاي نجومي مخالف فرهنگ حسيني است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در جمع مسئولان و مردم ولايتمدار شهرستان اردل ضمن تسليت به مناسبت تاسوعا و عاشوراي حسيني با اشاره به اين‌که حقوق‌هاي مديران در کشور بايد منطقي باشد، تصريح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار اخير با رئيس‌جمهور و اعضاي هيأت دولت خواستار برخورد با مفاسد اقتصادي و رسيدگي به پرداخت حقوق نجومي براي برخي از مديران دولتي شدند، در حقيقت برقراري عدالت به معناي واقعي کلمه در جامعه از دغدغه هاي مقام معظم رهبري است.

سلمان پور با بیان اينکه در ايران اسلامي که فرهنگش نشات گرفته از عدالت و فرهنگ حسيني است دريافت حقوق هاي نجومي مخالف اين فرهنگ است و بايد با اين مديران نجومي برخورد قاطع شود اظهار کرد:شايسته نيست در جامعه اسلامي مردم در طبقات مختلف از حقوق و مزاياي متفاوت برخوردار باشند بلکه در اجراي عدالت اسلامي بايد زمينه دسترسي همه به امکانات و رفاه فراگير فراهم آيد.

وي با بيان اينکه در نظام اسلامي ما امروز اکثر خانواده به ويژه گروه‌هاي آسيب‌پذير حتي در تامين نان شب خود محتاج بوده و به حقوق کارگري و کارمندي قناعت مي‌کنند اين شايسته نيست که برخي از آقايان حقوق‌هاي ميليوني بگيرند که ضرورت دارد برخورد جدي با چنين مديراني حتي تا برکناري آنها انجام شود.

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه اقتصاد مقاومتي را راه برون رفت از مشکلات دانست و تصريح کرد: پرداخت حقوق‌هاي نجومي مغاير با سياست هاي اقتصاد مقاومتي است، در شرايطي که اغلب مردم با مشکلات عديده‌ اقتصادي و فشارهاي زندگي مواجه هستند، روا نيست که عده‌اي مرفه بي‌درد حقوق‌هاي کلان دريافت کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۷:۰۲

1 Feb 2020