۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۲۷۱۸۴
به مناسبت سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی:

ویژه‌نامه «یادمان نرود» به قلم نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری منتشر شد

به مناسبت سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران ویژه‌نامه‌ای با عنوان «یادمان نرود» به قلم حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه درچهارمحال و بختیاری و تنظیم و منتشر شده است.
ویژه‌نامه «یادمان نرود» به قلم نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری منتشر شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به مناسبت سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران ویژه‌نامه‌ای با عنوان «یادمان نرود» به قلم حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه درچهارمحال و بختیاری و تنظیم و منتشر شده است.

در این ویژه‌نامه به ۸۰ مورد تذکرات و یادآوری‌های مهم نسبت به امور قبل از انقلاب، حین انقلاب و بعد از انقلاب و همچنین مطالب مهمی نسبت به فرهنگ انقلاب و وظایف انقلابیون یادآوری شده است.

در یادآوری امور قبل از انقلاب در این ویژه‌نامه آمده است که مبادا یادمان برود که رژیم منحوس پهلوی و اربابان بیرونیش با این کشور علوی چه کردند، مبادا فراموش شود که اضافه بر غارت ثروت‌ها و منابع و غارت فکر و فرهنگ، اصل انسانیت ما را هم مخدوش کردند و مهر توحُّش بر پیشانی این مردم زدند و برای ماندن در میان ما حقوق ویژه به‌عنوان توحش دریافت کردند.

این ویژه‌نامه در ادامه دشمنی‌ها و توطئه‌افکنی‎های مستمر دشمنان در حین شکل‌گیری انقلاب را یادآور شده و تاکید کرده است که مبادا یادمان برود که باند مخوف ترور در همان ماه‌ها و سال‌های اول انقلاب با حمایت کامل سازمان‌های جاسوسی سیا و موساد و دلارهای آمریکایی در کشور شکل گرفت و چهره‌های انقلابی و استوانه‌های مؤثر را یکی پس از دیگری در آتش کینه انفجار و سلاح‌های مرگ‌بارشان گرفتار کرد تا بلکه بتواند شما مردم را از ادامه مسیر نورانی‌تان باز دارد و هرچه کوشیدند به فضل و مدد الهی از شما مردم جز ایستادگی و مقاومت ندیدند.

در ادامه ویژه‌نامه «یادمان نرود»، جنگ هشت ساله دفاع مقدس و ایستادگی امام و
امّت در برابر دشمنی‌ها و توطئه‌افکنی‌های دشمنان به خصوص آمریکایی‌ها در دوران انقلاب یادآوری و تاکید شده است که یادمان نرود که هشت سال دوران دفاع مقدس همان‌گونه که همه کشور درگیر جنگ بود همه مردم از هم سبقت‌گیرنده برای انجام وظائف بودند و نصرت و یاری الهی پشتیبان کشور و انقلاب بود، امدادهای غیبی پروردگار متعال در عملیات‌های فراوان برای گردانندگان جنگ و برای رزمندگان محسوس و مشهود بود. و یادمان نرود که همه نصرت‌ها و امدادهای الهی و پشتیبانی پروردگار متعال در گرو حضور مردم درصحنه و یاری و پشتیبانی از اسلام و نظام اسلامی بوده و هست، وعده نصرت خدا مشروط به نصرت مؤمنین است.

در بخش دیگری از این ویژه‌نامه به ریزش برخی خواص که فریب دشمن را خوردند نیز یادآوری شده و آمده است که به یاد داریم و فراموش نکرده‌ایم از مرجع تقلید تا عالمان خوش‌سابقه تا مقامات بلندمرتبه چون ریاست جمهوری و پایین‌تر، چهره‌های درخشانی که در مراحلی از امتحانات الهی روسفید نشدند و برای خود عاقبتی سوء رقم زدند و از مسیر حرکت نظام اسلامی بازماندند و ریزش کردند.

همچنین بخش دیگری از این ویژه نامه به تبیین وظایف انقلابیون پرداخته و آمده است که یادمان نرود که در همه این عرصه‌ها و همه این سختی‌های پیش‌رو آنچه وظیفه مؤمن است حفظ روحیه جهادی و کوتاه نیامدن در برابر دشمن و دست برنداشتن از فرهنگی است که اسلام به ارمغان آورده است و یادمان نباید برود که صیانت و حفاظت از اسلام عزیز با حمایت و تبعیت کامل از ولیّ‌امر تحقق خواهد یافت، ولیّ‌امر یا پیامبر خداست یا امام و جانشین معصوم اوست یا فقیه وارسته و مهذّبی که ولایت به او سپرده می‌شود.

برای آگاهی از مشروح این ویژه‌نامه و استفاده از آن در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج نسخه PDF و jpg آن بر روی سایت دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به آدرس kowsar-chb.ir منتشر و در دسترس عموم علاقمندان است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۸:۵۶

1 Feb 2020