۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۲۷۲۷۴

بيانيه دانشگاه جامع علمي کاربردي لردگان به مناسبت يوم الله ۲۲ بهمن

رييس دانشگاه علمي کابردي واحد لردگان، ضمن تبريک سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي از صدور بيانيه اي به مناسبت يوم الله ۲۲ بهمن خبر داد.
بيانيه دانشگاه جامع علمي کاربردي لردگان به مناسبت يوم الله ۲۲ بهمن
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان، در اين بيانيه آمده است: يوم الله 22بهمن سالروز احياي ارزش هاي اسلام ناب محمدي (ص) است که با حماسه ميليون ها ايراني مسلمان تحت عنايات خاص حضرت ولي عصر(عج) تحقق يافت.

حضور هميشگي و چشمگير ملت ولايتي و شهيد پرور ايران اسلامي، هرساله و در مواقع حساس، توطئه بدخواهان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را نقش بر آب کرده و اميد جنايتکاران بين المللي را نااميد ساخته است .

آنچه که امروز خار چشم دشمنان و اوج اعتبار کشور است، حضور يکپارچه ملت بزرگ ايران در تاييد نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با شرکت پر شور در راهپيمايي 22 بهمن و حضور در انتخابات خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي است.

 لازم است تحصيلکردگان و نخبگان جامعه با حفظ وحدت و حرمت سرمايه هاي نظام، شور اشتياق ملت را در اين حضور عظيم پررنگ نمايند و دموکراسي ديني  مبتني بر اصول اسلام عزيز را در باور مردم آزادي خواه دنيا تبيين و القا نمايند.

ما جامعه دانشگاهي، پيشرو در مناسب هاي کشور ضمن اعلام حضور در راهپيمايي ۲۲بهمن امسال  دوشا دوش مردم فهيم شهرستان لردگان شرکت خواهيم کرد.

دانشگاه جامع علمي کاربردي لردگان با تاکيد بر تجديد پيمان با بنيانگذار نظام اسلامي و آرمان هاي اسلامي و انقلابي خويش، ضمن گراميداشت دهه مبارک فجر و تاکيد بر حضور گسترده مسئولان، مديران، اساتيد و دانشجويان علمي کاربردي در راهپيمايي روز ۲۲ بهمن، از آحاد ملت بزرگوار ايران جهت حضور در اين راهپيمايي دعوت به عمل مي آورد و از خداوند منان عزت و سربلندي روز افزون مردم عزيز ايران اسلامي و تمام ملت هاي آزاد جهان را خواستار است. به اميد آينده اي نزديک که شاهد قيام همه ملت هاي اسلامي و ستمديده جهان باشيم.

 در پايان رييس دانشگاه علمي کاربردي لردگان از آغاز ثبت نام دانشجويان در رشته هاي، برق، کامپيوتر، حسابداري، حقوق و روابط عمومي خبر داد و گفت: تا پايان روز ‌شنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۴ داوطلبان دانشگاه علمي کاربردي مي توانند در اين رشته ها ثبت نام بعمل آورند.

انتهاي پيام1020ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۶:۴۸

16 Jan 2020