۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۲۲۲۲۴

جشن سپاس معلم در مدارس شهرستان فارسان برگزار شد

به مناسبت گراميداشت هفته معلم جشن "سپاس معلم" در مدارس شهرستان و به صورت نمادين با حضور مسئولين شهرستاني در هنرستان جنت فارسان برگزار شد.
جشن سپاس معلم در مدارس شهرستان فارسان برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمد اسکندري ، مدير آموزش و پرورش شهرستان،در اين مراسم هفته گراميداشت مقام معلم را به کليه معلمين وهمکاران نظام تعليم وتربيت تبريک گفت و بيان داشت که پيامبر گرانقدر فرمودند : نقش معلم ،نقش راهنما و روشنگري است و معلمان همانند ستارگاني هستند که راه را به متعلمان مي آموزند در واقع معلمان انسان هاي گرانقدري هستند که راه را به ما نشان مي دهند و ما را براي رسيدن به سرمنزل مقصود راهنمايي مي کنند چرا که اگر از ابتداي بشريت معلمين نبودند چه بسا آنهايي که راه را مي دانستند ولي به گمراهي کشانده مي شدند.

وي گفت : يکي از وظايف سنگين و رسالت عظيم معلمي تزکيه کردن و پاک کردن قلب هاست يعني زيبايي هاي خداوند را به دانش آموزان آموختن ،چرا که خدا زيباست وزيبايي را دوست دارد بنابراين اگر معلمي کاري را از متعلم خود منع مي کند حکمتي دارد که آن حکمت چيزي جز پيشگيري از گمراه شدن وبه بيراهه افتادن نيست.

وي خطاب به دانش آموزان گفت : طلايي ترين روزهاي عمر شما زماني است که تحصيل مي کنيد و امروز حضور در جمع بانشاط و پرتلاش شما دانش آموزان ، ياد آور خاطرات طلايي و قشنگ زندگي براي ماست.

وي خاطر نشان کرد: اجراي برنامه هاي زيبا با دستان پرتوان مربيان تشکلات که متولي آن سازمان دانش آموزيست در ما ايجاد دلگرمي ميکند. وي همچنين ياد و خاطره استاد،شهيد مطهري راگرامي داشته ولحظات خوش و پرباري را براي همگان آرزو کرد.

در پايان دانش آموزان با اهداي گل به کليه ميهمانان و معلمان اين روز را به بهترين شکل پاس داشتند.




انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۱:۴۵

6 Jan 2020