۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۲۶۲۸۴
در جریان انتخابات

ديوارنويسي ممنوع

معاون فرماندار کيار در جمع اعضاي شوراي اسلامي و دهياران روستاهاي بخش مرکزي کيار برخي از تخلفات انتخاباتي کانديداها، طرفداران کانديداها و ...را برشمرد.
ديوارنويسي ممنوع
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار کيانوش نادري در جمع اعضاي شوراي اسلامي و دهياران روستاهاي بخش مرکزي کيار گفت: در آستانه انتخابات هستيم و طبعا کانديداهايي براي حضور در عرصه انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري اعلام حضور مي‌کنند و طي ماه‌هاي آينده شور انتخاباتي شهرها و روستاهاي سراسر کشور را دربر مي‌گيرد.

وي ضمن اظهار خرسندی از در پيش بودن انتخابات و امکان اثبات چندين باره مردمي بودن نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به بدگويان و معاندان از حاضران در جلسه خواست ضمن ايجاد شور انتخابات و زمينه‌سازي حضور حداکثري مردم در اين عرصه سعي کنند کمترين تخلفات انتخاباتي به وقوع پيوندد.

معاون فرماندار کيار افزود: تبليغات پيش از موعد کانديداها، هرگونه تبليغ له يا عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي توسط هر کدام از کانديدها يا حاميان آنها، انجام فعاليت‌هاي تبليغاتي با استفاده از امکانات ادارات و دستگاه‌هاي دولتي براي هرکدام از کانديداهاي احتمالي از جمله تخلفات انتخااتي است که در صورت مشاهده به شدت برخورد مي گردد.

کيانوش نادري در ادامه به برخي تخلفات انتخابات اشاره کرد و افزود: هرگونه آسيب به اموال عمومي يا اموال مردم  در طول تبليغات توسط هر کدام از کانديداها ممنوع و در صورت ايراد آسيب مستلزم برخورد و جبران خسارت است.

وي در اين راستا ديوارنويسي توسط هر کدام از کانديدهاي احتمالي را ممنوع اعلام کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۵:۲۱

3 Feb 2020