۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۳۱۶۸۴
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بر دستان پدر قهرمان شهید قاسمی بوسه می‌زنم

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی اشکفتکی گفت: بر دستان پدر قهرمان شهید قاسمی بوسه می‌زنم و بر این بوسه افتخار می‌کنم.
بر دستان پدر قهرمان شهید قاسمی بوسه می‌زنم
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام‌ و المسلمین‌ محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی اشکفتکی گفت: بر دستان پدر قهرمان و مقاوم شهید قاسمی بوسه می‌زنم و بر این بوسه افتخار می‌کنم.

امام جمعه شهرکرد با تجلیل از مقاومت و صبر بی‌بدیل پدر و مادر و خانواده‌ی شهید قاسمی تصریح‌ کرد: یا اباعبدالله (ع) در دستگاه‌ات چه تربیت کرده‌ای و چه انسان‌هایی پرورش داده‌ای و چه ایثارگران و از خودگذشتگانی تحویل دادی که این پدر شهید این گونه به عزیز دلش می‌بالد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ما نیز هم به شهید قاسمی می‌بالیم و هم به این پدر و مادر مقاوم و خانواده و بازماندگانشان افتخار می‌کنیم که این گونه مقاوم هستند،

حجت‌الاسلام‌ نکونام با تاکید بر این که ملت ایران هیچ‌گاه در پای دفاع از ارزش‌های اسلامی خسته نخواهد شد تاکید کرد: شما مردم وقتی شهدایی این چنین را می‌بینید که از همه چیز خود می‌گذرند و به دیار غربت می‌روند و بعد از شهادت سه‌ماه به اقتداء مولایشان، پیکرشان حکیمانه روی زمین می‌ماند و بر همه این‌ها به خود می‌بالند، شماها نه تنها احساس خستگی نمی‌کنید بلکه امید در شما چند برابر می‌شود.

امام جمعه شهرکرد خطاب به شهید محمدحسن قاسمی گفت: با شما شهید عزیز دوباره عهدی تازه می‌کنیم و پیمان می‌ببندیم که همانند شما قوی‌تر، با إراده‌تر و مصمم‌تر در این میدان باشیم و نگذاریم این پرچمی که برافراشته شده است یک لحظه متزلزل شود بلکه هر روز برافراشته‌تر و امام این پرچم، رهبری پرنشاط‌تر و امیدوارتر و این راه پررهروتر و مقاومت قوی و قدرتر خواهد بود.

در پایان گفت: شهید محمدحسن قاسمی رفتی و درپی خود هزاران محمدحسن آماده کردی «هَنيئاً لَكَ» خوشا به حالت و گوارای وجودت باد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۰:۰۱

5 Jan 2020