۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۲۸۶۲۴

اظهارات متناقض مسئولان بنياد مسکن در مورد پرداخت وام بلاعوض در بروجن

متقاضي وام گفت: در پرداخت وام بلاعوض بايد عدالت در حق همه رعايت شود و به تمام گيرندگان اين تسهيلات تعلق بگيرد.
اظهارات متناقض مسئولان بنياد مسکن در مورد پرداخت وام بلاعوض در بروجن
به گزارش جهانبین نیوز، يکي از شهروندان فرادنبه که از نحوه پرداخت وام بلاعوض حوادث گلايه دارد در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: پس از بازديد کارشناسان بنياد مسکن و تاييد براي دريافت وام حوادث تشکيل پرونده دادم.

اين متقاضي وام، مبلغ تسهيلات حوادث در شهر فرادنبه را ۲۰۰ ميليون ريال عنوان کرد و گفت: ۲۰ ميليون ريال هم به عنوان وام بلاعوض به هر فردي که از اين تسهيلات استفاده کرده پرداخت شده است.

وي با بيان اين که اکثر استفاده‌کنندگان اين تسهيلات در شهر فرادنبه وام بلاعوض را دريافت کرده‌اند، مدعي شد: وام بلاعوض به اينجانب تعلق نگرفته و مراجعات مکرر به بنياد مسکن بروجن و استان نيز نتيجه‌اي نداشته است.

اين متقاضي وام با اشاره به اينکه وام بلاعوض به اکثريت گيرندگان اين تسهيلات پرداخت شده است، گفت: در پرداخت وام بلاعوض بايد عدالت در حق همه رعايت شود و به تمام گيرندگان اين تسهيلات تعلق بگيرد.

پس از اظهارات اين شهروند فرادنبه‌اي، خبرنگار کلار برآن شد تا پيگير اين موضوع شود.

ليست تمام گيرندگان اين تسهيلات را به استان ارسال کرديم

سعادت‌ا... محمدي رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي بروجن در گفت‌وگو با کلار، با بيان اينکه ليست اسامي تمام گيرندگان اين تسهيلات را براي استان ارسال کرديم، گفت: اداره کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان اسامي برخي‌ها را از ليست حذف و برخي‌ها را پرداخت کرده است.

ليست بروجن را کامل پرداخت کرديم

مهدي مرادي معاون بازسازي و مسکن روستايي اداره کل بنياد مسکن استان در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: ليست بروجن را کامل پرداخت کرديم.

وي با بيان اينکه از گيرندگان اين تسهيلات کسي را نمي‌شناختيم که بخواهيم حذف کنيم، افزود: وام بلاعوض به تمام گيرندگان موجود در ليست قرارداد با بانک پرداخت شده است.

مرادي اضافه کرد: گيرندگاني که در ليست قرارداد بانک نبوده‌اند نمي‌توانم به يقين بگويم پرداخت شده است يا خير.

در ميان اظهارات مسئولان بنياد مسکن، تکليف کساني که از اين تسهيلات استفاده کرده‌اند و بلاعوض به آنها تعلق نگرفته است چيست؟

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۰:۴۸

26 Dec 2019