۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۴۰۷۲۹
گلايه ورزشکاران کاج از بي مهري مسئولان

تنها سالن ورزشی شهر کاج تعطيل شد

تنها سالن ورزشي شهر کاج دوماهي است که تعطيل شد و اين امر باعث گلايه مندي ورزشکاران اين شهر از مسئولين اداره ورزش و جوانان شهرستان شده است.
تنها سالن ورزشی شهر کاج تعطيل شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ با توجه به اینکه ورزش جوانان امری مهم و ضروری به حساب می آید چراکه توجه به ورزش جوانان و حضور گسترده جوانان در فعالیت های ورزشی سبب سلامت جامعه و ایجاد نشاط و امیدواری در جوانان خواهد شد، بنابراین لازم است تا مسئولین نگاه ویژه ای به این مقوله مهم داشته و با برنامه ریزی صحیح، مشکلات و معضلات ورزشی جوانان را برطرف کنند.

این روزها ورزش شهر کاج مورد بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان قرار گرفته است و این در حالیست که جوانان ورزشکار این شهر برای فعالیت های ورزشی می بایست هر روز مسیر ۱۵ کیلیومتری تا شهر اردل را طی کنند.

جلال اسدي يکي از ورزشکاران جوان شهر کاج در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گلايه از مسئولين ورزشي شهرستان اردل در خصوص تعطيلي تنها سالن ورزشي اين شهر گفت: کم توجهي مسئولين ورزشي استاني و شهرستاني باعث دلسردي جوانان در زمينه ورزش شده مي شود و اين موضوع در طولاني مدت ضربه بزرگي به ورزش شهر کاج مي زند.

اسدي افزود:اداره آموزش و پرورش شهرستان اردل در اقدامي غيرمنتظره سالن ورزشي تحت پوشش خود در شهر کاج را تعطيل کرد و دو ماهي است جوانان اهل ورزش اين شهر ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﯾﮏ ﻭﻗﺖ ﺳﺎﻟﻦ ﻣﯽﺑﺎﯾﺴﺖ ﺑﺎ ﻣﻮﺗﻮﺭﺳﯿﮑﻠﺖ ﻭ ﯾﺎ ﺁﮊﺍﻧﺲ ﺑﺎ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎﯼ اياب و ذهاب مختلف و ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺟﺎﺩﻩ ﺍﯼ ﻭ فاصله از شهر کاج تا اردل را طي کنند که باعث دلسردي آنان شده است.


مصطفي نظري يکي ديگر از ورزشکاران جوان شهر کاج ضمن گلايه از مسئولين ورزشي شهرستان به دليل نبود امکانات ورزشي مناسب در شهر کاج و تعطيلي تنها سالن ورشي اين شهر گفت: مدتي است جمعي از جوانان و نوجوانان ورزشکار شهر کاج طبق برنامه ورزشي خود سر تمرين حاضر نمي‌شوند و مجبورند يا در خانه تمرين کنند يا رنج طي کردن مسافت طولاني را بکشند و به نزديکترين سالن ورزشي که فاصله زيادي هم با آن دارند بروند و يا اينکه ورزش را به کناري بگذارند.

نظري افزود:اين ورزشکاران که تا مدتي قبل تمرينات رشته‌هاي ورزشي خود را در تنها مجتمع ورزشي شهر خود انجام مي‌دادند الان مي‌بايست بسته بودن درب سالني که در آن خاطرات خوبي داشتند را تحمل کنند.

وي بيان کرد:ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺗﻮﺟﻪ ﭼﻨﺪﺍﻧﯽ ﺑﻪ ﻭﺭﺯﺵ ﺩﺭ اين شهر ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺍﯾﻦ ﯾﮏ ﺿﻌﻒ ﺑﺰﺭﮒ ﺩﺭ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻭﺭﺯﺵ از سوي مسئولان و ادارات مربوطه ﺍﺳﺖ.

صفر نجفي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در خصوص مشکلات ورزشکاران شهر کاج در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد:سالن ورزشي شهر کاج زير نظر آموزش و پرورش بوده و هيچگونه اختياراتي اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در خصوص فعاليت آن ندارد اما براي رفع مشکلات ورزشي جوانان ورزشي شهرکاج و فعال شدن مجدد تنها سالن ورزشي اين شهر با رئيس آموزش و پرورش در هفته آينده جلسه اي برگزار خواهد شد و تا اواخر ماه جاري اين مشکلات برطرف خواهد شد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۲:۵۸

27 Dec 2019