۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۳۴۸۸۹
امام جمعه شهرستان بن:

اگر کسي در کشور بخواهد پايش را کج بگزارد، قطعا سيلي سختي خواهد خورد

امام جمعه شهرستان بن: هرکسي در اين نظام و انقلاب و کشور بخواهد پايش را کج بگزارد و اهداف نظام و انقلاب را پيگيري و به سر انجام نرساند از مردم و ملت ايران سيلي سختي خواهد خورد.
اگر کسي در کشور بخواهد پايش را کج بگزارد، قطعا سيلي سختي خواهد خورد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن مير افضلي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت: خداوند در قرآن کريم مي فرمايد که اگر شما چهار کار  و وظيفه را انجام دهيد من همراه و پشتيبان شما خواهم بود که اولين و مهمترين اين کار ها اقامه نماز مي باشد.


وي افزود : تمامي آسمان ها و زمين ها در اختيار و مالکيت خداوند قرار دارد و ظرفيت انسان بسيار کوچک و ناچيز است که به اين مالکيت هاي کوچک و کم که در اختيار دارد احساس بزرگي مي کند و فکر مي کند که دنيا و آخرت همين زمين، همين مسئوليت ها و همين دنياست و خداوند به وسليه نماز قلب انسان را پاک کرده و و انسان با مداوت بر امر نماز بايد اين جايگاه و محل ايمان را پاک و طاهر نگه دارد تا ايمان در قلبش ماندگار شود.

ميرافضلي ادامه داد: خداوند در قرآن کريم مي فرمايد اين قلب سليم است که در دنيا و آخرت به فرياد انسان مي رسد و خداوند از همين قلب سليم رزق و روزي انسان را قرار مي دهد و در اخرت تمامي اعمال و اموالي که در دنيا در اختيار داشتيم به صورت لوحي آماده و به  گردن ما انداخته مي شود و از ما درباره اموال و اعمالي که در دنيا مي توانستيم انجام دهيم ولي انجام نداديم سوال خواهد شد. هر چقدر ما نسبت به اين اعمال و اموال بي مسوليت باشيم در آخرت اين لوح سنگين تر خواهد بود و بيشتر عذاب خواهيم کشيد.

وي بيان داشت : ابتدا بايد نماز را اقامه کنيم، زکات را پرداخت کنيم، ايمان به خداوند بياوريم و در راه خداوند صدقه بدهيم تا بهشت بر ما واجب بشود همه ي اين ها وابسته به نماز مي باشد و اگر نماز در اولين مرحله را به خوبي طي نکنيم و در انجامش کاهل باشيم در بقيه موارد هم کاهل خواهيم بود.

وي ضمن  تبريک ميلاد پر خير و برکت امام حسن مجتبي (ع) و تشکر ازمردم فهيم و ولايت مدار شهرستان بن در برگزاري پرشور مراسم سالروز ارتحال رهبر کبير انقلاب امام خميني(ره)گفت: شما مردم با برگزاري هر چه بهتر اين مراسم ها نشان داديد که پايبند به ولايت فقيه بوده و هستيد و در اطلاعت از ولي زمان بدون هيچ کم و کاستي تمام توان خود را خواهيد گذاشت.

خطيب نماز جمعه شهر بن با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در سالروز رحلت امام خميني (ره) گفت: نبايد سخنان حضرت آقا را فقط در بنر ها و بروشور ها و اطلاعيه ها استفاه کنيم بايد تمام تلاش خودمان را انجام دهيم که به اين سخنان جامعه عمل بپوشانيم که اگر اين اتفاق بيفتد ديگر نيازي به کشور هاي غربي و اروپايي و استفاده از نظام هاي آموزشي انها نخواهيم داشت.

وي افزود: بايد سيره و راه و روش امام خميني(ره) را تقويت کرده و تمام تلاش مان را انجام دهيم تا بتوانيم حافظ و نگه دار اين اين انقلاب و اين حرکت عظيم بوده و اجازه ندهيم اين انقلاب به دست نامحرمان و نااهلان بيفتد.

ميرافضلي ضمن محکوم کردن حوادث تروريستي در تهران گفت: اين ها يک سري افراد نادان و گمراهي هستند که حتي به افرادي که تسليم شده اند نيز رحم نکردند در ورودي مجلس به افرادي شليک مي کردند که تسليم شده بودند و اين افراد به زودي نابود خواهند شد.

وي  ضمن تشکر از تمامي نيروهاي نظامي وانتظامي که در برقراي امنيت در کشور از جان خود مايه مي گزارند افزود: نيروهاي نظامي و انتظامي با روحيه انقلابي و جهاد و شهادت و شجاعت تمام و با ايستادگي تمام در مقابل اين افرادي که ميخواند به نظام جمهوري اسلامي ايران لطمه وارد بکنند، ايستاده اند و با تمام توان حفاظت و حراست از اين مرز و بوم را دنبال کرده و اجازه نمي دهند اين گونه افراد در کشور ماجولان بدهند.

ميرافضلي ادامه داد : دشمنان اين انقلاب و نظام از دشمني دست بر نداشته و نخواهند داشت اين دشمنان به دنبال از بين بردن دين، فرهنگ و اسلام ناب محمدي در اين کشور هستند که تمامي تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتواند اين فکر خود را پياده سازي کنند ولي اين فکر درحد همان فکر خواهد ماند و اجرايي نخواهد شد.

وي با اشاره به برکناري و عزل بني صدر گفت: هرکسي در اين نظام و انقلاب و کشور بخواهد پايش را کج بگذارد و اهداف نظام و انقلاب را پيگيري و به سر انجام نرساند از مردم و ملت ايران سيلي سختي خواهد خورد.

انتهاي پيام/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۱:۳۸

7 Jan 2020