۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۲۴۸۹۹
فرمانده سپاه قمربني هاشم(ع)در چهارمين روز کنگره شهداي چهارمحال و بختياري:

آل سعود خبيث در فاجعه منا اقدامات آل بني اميه را احيا کرد/ در آينده نزديک انتقام سختي از آل سعود جنايتکار مي گيريم

فرمانده سپاه قمربني هاشم(ع) به فاجعه منا گفت: در اين فاجعه آل سعود خبيث را مشابه آل بني اميه و آل ابوسفيان ديديم و شاهد بوديم که چطور باعث شدن حجاج مانند شهداي کربلا با لب تشنه جان دهند، در آينده نزديک انتقام سختي از آل سعود جنايتکار مي گيريم.
آل سعود خبيث در فاجعه منا اقدامات آل بني اميه را احيا کرد/ در آينده نزديک انتقام سختي از آل سعود جنايتکار مي گيريم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، سردار رضا محمدسليماني فرمانده سپاه قمربني هاشم در چهارمين روز برگزاري كنگره ۲۴۰۰ شهيد چهارمحال و بختياري با اشاره به شهادت سردار حسين همداني از فرماندهان سپاه پاسداران و خير مقدم به حضور سرلشکر سيد رحيم صفوي در استان، اظهار كرد: در روز چهارم کنگره ملي شهدا است و عطر و بوي شهدا در استان آکنده شده است جا دارد از سردار حسين همداني از فرماندهان سپاه پاسداران که شب گذشته در سوريه به شهادت رسيد ياد کنيم.

وي افزود: سردار حسين همداني يکي از فرماندهان قديمي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در جنگ تحميلي و از بنيانگذاران سپاه همدان بود و مدتي نيز فرماندهي لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله را برعهده داشت.

سردار محمد سليماني با اشاره به اينکه رابطه دوستانه عميقي بين شهيدهمداني و سردار صفوي وجود داشت ادامه داد: شهادت اين سردار بزرگ را به سردار صفوي تسليت گفته و اعلام مي کنم شهادت در اين راه اجري است که خدا نصيب انسان مي کند.

وي در ادامه به فاجعه منا اشاره کرد و گفت: در اين فاجعه آل سعود خبيث را مشابه آل بني اميه و آل ابوسفيان ديديم و مشلهدهکرديم که چطور باعث شدن حجاج با لب تشنه جان بدهند.

فرمانده سپاه قمربني هاشم(ع) ادامه داد: در آينده نزديک انتقام سختي از آل سعود جنايتکار منحوث مي گيريم.

سردار محمد سليماني با بيان اينكه در چهارمين روزكنگره شهدا با حضور همه اقشارجامعه از جمله مهندسين ، پزشکان ، کارمندان و اصناف استان و ... حضور دارند گفت: از مهمترين کارهاي صورت گرفته جمع آوري ۵۰۰ هزار سند از اسناد دفاع مقدس در قالب سيره عملي شهدا است که سرمايه و منابع ارزشمندي هستند.

سه كار عميق صورت گرفت و ادامه داد: به لطف پروردگار در اين مدت ۵۰۰ هزار سند از اسناد دفاع مقدس جمع آوري و در قالب سيره عملي شهدا حفظ شده و سرمايه و منابع ارزشمندي هستند.

محمدسليماني با اشاره به اينكه تا اکنون بيش از ۱۳۰ کتاب به رشته تحرير در آمده است گفت: در اين مدت سعي شده است خروجي هر يك از يادواره ها يك كتاب باشد تا اين مدت ۱۳۰ كتاب رونمايي شد كه خروجي كنگره شهدا است که پيش بيني مي شود به ۲۰۰ کتاب برسد.

فرمانده سپاه قمر بني هاشم رونمايي از ۴۰ نماد دفاع مقدس در سطح اين استان را يكي ديگر از اين اقدامات عنوان و بيان داشت: در اين دوران كوچكترين قرآن دست نوشته تقديم مقام معظم رهبري شد که توسط ايشان از طرف مردم استان به آستان قدس رضوي هديه شد تا مورد بازديد عموم مردم قرار گيرد.

وي گفت: کوچکترين قرآن دست نوشته، شجره نامه طيبه شهدا، طومار ولايت مداري مردم استان و کتب شهدا ۴ هديه اي استکه طرف مردم استان چهارمحال و بختياري تقديم رهبر کبير انقلاب شد.


انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۷:۵۷

27 Dec 2019