۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۲۹۸۴۹
وقتی مسئولان ورزش و فدراسیون در خوابند؛

دسته گل جدید والیبالی‌ها؛ بی‌احترامی و درگیری با ایرانی‌های ریو

انگار باید پذیرفت که فدراسیون والیبال این تیم و بازیکنانش را رها کرده و هیچ توانی ندارد که هر روز یک اتفاق جدید در اردوی این تیم روی می دهد.
دسته گل جدید والیبالی‌ها؛ بی‌احترامی و درگیری با ایرانی‌های ریو
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا هنوز ماجرای تلخ رژه المپیک و رفتار بی تعصبانه والیبالی ها فراموش نشده که در اولین دیدار این تیم در المپیک نیز شاهد اتفاقاتی بودیم که با سانسور خبری مواجه شد.

در جریان بازی تیم ملی والیبال برابر آرژانتین، شاهد رفتارهای عجیب و خارج از عرف مجتبی میرزاجانپور بودیم. وقتی ماجرا دنباله دار می شود، بازیکنان به وی تذکر می دهند و حتی با واکنش ایرانیان حاضر در ورزشگاه مواجه می شود که با واکنش منفی وی روبرو شده و حتی به آنها توهین نیز می کند.

اما این پایان ماجرا نبود چرا که میرزاجانپور با خبرنگاران حاضر در سالن نیز برخوردی بسیار زشت و زننده می کند. این ماجرا که با ادبیاتی نامناسب نیز همراه بود، موجب تاسف حاضران شده بود.

این اتفاق در حالی بود که عادل غلامی نیز الفاظ نامناسبی را در واکنش به ایرانیان حاضر در سالن به کار می برد که موجب شگفتی همگان شده بود. باید توجه داشت که آنها با علاقه و غیرت به سالن آمده و گمانشان این است که برای حمایت از کسانی از زندگی خود زده اند که قرار است سربازان وطن در المپیک باشند. این اتفاقات تاثیرات منفی و نامطلوبی بر جای خواهد گذاشت.

نکته تاسف برانگیز این است که با وجود چنین بی نظمی ها و رفتارهای خلاف شان بازیکنان ملی، فدراسیون والیبال و مسئولان حاضر در ریو هیچ اقدامی انجام نداده و صرفا به این بازیکن سالاری با احترام می نگرند. این در حالیست که این تیم در عرصه فنی نیز مقابل آرژانتین شکست سنگینی را متحمل شد. باید دید رفتار مسئولان در قبال این اتفاقات تاثربرانگیز تا کجا اینگونه منفعلانه و از موضع پایین خواهد بود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۷:۵۲

14 Jan 2020