۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۳۳۵۲۹
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد:

مديران را از راه هاي ديگر بايد دلگرم به خدمت کرد

امام جمعه شهرکرد گفت: دامن زدن و قانوني کردن حقوق هاي نجومي توسط مجلس کار درستي نيست. مديران را از راه هاي ديگر بايد دلگرم به خدمت کرد.
مديران را از راه هاي ديگر بايد دلگرم به خدمت کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، حجت الاسلام محمد علي نکونام امام جمعه شهرکرد و نماينده ولي فقيه در استان در خطبه اول نماز جمعه ضمن توصيه به تقواي الهي گفت:همان طور که در صدر اسلام افرادي مسجد را که مکاني مقدس است را تبديل کردند به مسجد ضرار و يک تصميم غلط؛ در بقيه مراحل زندگي نيز انسان هم مي تواند انتخابي عقلاني و خدايي داشته باشد و هم عکس آن. قرآن طبق يک قاعده درست، نحوه انتخاب را به انسان مي آموزد.

امام جمعه شهرکرد در خطبه دوم نماز جمعه ابراز داشت: بايد ببينيم چقدر از خداترسي به معناي واقعي بهره منديم.

کسي که از خدا نمي ترسد، شخصيت ندارد، پوچ است، محتوا ندارد و در ميان همين افراد است است که دشمنان اهل بيت پيدا مي شوند.

اقدامي نمادين در جهت عمل به فريضه احسان

وي در ادامه به ۱۴ اسفند سالروز تأسيس کميته امداد امام خميني(ره) در سال ۱۳۵۷ و هفته احسان و نيکوکاري اشاره کرد و در اقدامي نمادين در حين خطبه ها به صندوق کميته امداد امام خميني(ره) کمک نقدي نمود.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام به هفته منابع طبيعي و روز درختکاري اشاره کرد و به بيان اهميت اين موضوع پرداخت.

وي در ادامه به سالروز تأسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اشاره کرد و اهداف تاسيس اين کانون ها را برشمرد و اهميت توسعه و گسترش فرهنگ ديني و نقش ائمه جماعات را تبيين کرد.



مديران را از راه هاي ديگر بايد دلگرم به خدمت کرد
امام جمعه شهرکرد تصريح کرد: دامن زدن و قانوني کردن حقوق هاي نجومي توسط مجلس کار درستي نيست. مديران را از راه هاي ديگر بايد دلگرم به خدمت کرد. اين موضوع براي فرهنگ جمهوري اسلامي خوب نيست. گاهي اوقات آمارهايي ارائه مي شود که با واقعيت مطابقت ندارد.


نماينده ولي فقيه در استان به سخنان حسن روحاني اشاره کرد که گفته بود: در طول ۱۰۰ روز اول همکارانم آمار را به من خواهند گفت، البته معيار اصلي تورم جيب مردم است نه بانک مرکزي و آمارها و ادامه داد: نمي دانم چه شده که امروز اينقدر به آمارها تکيه مي کنند.


امام جمعه شهرکرد در پايان اظهار کرد: آقايان راهي را رفتند که نبايد مي رفتند و به قبرهايي دل بستند که مرده اي در آن نبود.


انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۵:۱۶

30 Dec 2019