۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۷
کد مطلب : ۳۲۵۳۹
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار:

آثار حائز رتبه هاي برتر و شايسته تقدير دومين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري مشخص شد

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار از اتمام مهلت ارسال آثار به دومين جشنواره عکس چهارمحال و بختياري خبر داد و گفت: رتبه هاي برتر و شايسته تقدير اين جشنواره با اعلام نظر داوران جشنواره مشخص شدند.
آثار حائز رتبه هاي برتر و شايسته تقدير دومين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري مشخص شد
گزارش جهانبین نیوز سيد يدالله حسيني در گفت و گو با پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار گفت: با پايان يافتن آذر ماه و اتمام مهلت ارسال آثار به دبيرخانه دومين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري (کي يار) آثار رسيده جهت داوري و انتخاب آثار برتر پس از کدگذاري در اختيار داوران جشنواره قرار گرفت که هيئت سه نفره داوران پس از يک روز کاري بحث و بررسي در خصوص آثار رسيده به جشنواره اعلام نظر و راي نمود و در نهايت آثار ارسالي سه تن از هنرمندان عکاس حائز رتبه هاي اول تا سوم و چهار اثر از آثار رسيده به دبير خانه جشنواره به عنوان آثار شايسته تقدير شناخته شدند.

دبير اجرايي دومين جشنواره عکس چهارمحال و بختياري به خبرنگار کيار بيدار گفت: اختتاميه اين جشنواره طبق برنامه ريزي ها و هماهنگي هاي صورت گرفته در ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي در روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه در محل سالن کتابخانه شهيد قدوسي شلمزار با همکاري موسسه فرهنگي هنري رهپويان ظهور مهر برگزار مي گردد.

وي افزود: در دومين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري بيش از ۱۰۵هنرمند عکاس با ارسال نزديک به ۶۰۰ اثر در  چهار موضوع آداب و رسوم محلي، جاذبه هاي طبيعي و گردشگري، مشاغل سنتي با رويکرد اقتصاد مقاومتي و آزاد شرکت نمودند و در اين دوره از جشنواره آثار خود را به رقابت گذاشتند.

حسيني در پايان ضمن تقدير و تشکر از همه هنرمنداني که آثار خود را به دبيرخانه جشنواره ارسال نمودند گفت: اسامي نهايي منتخبان و رتبه هاي برتر جشنواره کي يار در مراسم اختتاميه جشنواره به اطلاع عموم مي رسد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۰:۱۸

31 Dec 2019