۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۲۸۵۸۹
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

سپاه پاسداران همه تهدیدات دشمن را در نطفه خفه می‌کند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه امروز توانسته تهدیدات دشمن را در نطفه خفه کند و این سازمان امروز به عنوان بازوی قدرتمند نظام و ولایت و همچنین به عنوان نوک پیکان ولایت آماده‌ترین نیروی بازدارندگی است.
سپاه پاسداران همه تهدیدات دشمن را در نطفه خفه می‌کند
سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز؛ ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع)، روز پاسدار و روز جانباز و همچنین میلاد امام سجاد (ع) اظهار کرد: میلاد امام حسین (ع) به نام روز پاسداران انقلاب نام نهاده شده است و ان شاالله بتوانیم از این روزهای پربرکت و به معنای واقعی از انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به دلیل اصالت و هویت خالص یعنی اسلامی بودن و استکبارستیزی در زمینه نشر حاکمیت اقتدار اسلام در تمام جهان از همان آغاز به رکن رکین و اصل اصیل نیاز داشته که با عنایت حق در قالب مجموعه عظیم به نام سپاه شکل گرفت و این هویت و اصالت مکتبی عظیم را همواره حفظ کرده و می‌کند.

سردار محمدسلیمانی با بیان اینکه مطلقا و ضرورتا سپاه پاسداران باید همواره حیات درخشان خود را در دو بعد ادامه دهد تا بتواند پشتوانه محکم برای حفظ و پاسداری از موجودیت انقلاب و بالندگی نظام جمهوری اسلامی ایران باشد افزود: بر این اساس این مجموعه همواره باید در رشد و تعالی و خصوصا رشد کیفی در ارتباط با منویات امام عزیز و مقام معظم رهبری باشد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: آنچه که اصل و اهداف سپاه را تشکیل می‌دهد انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: انقلاب ما نیز همانطور که همه انقلاب‌ها با انواع تهدیدات روبه‌رو هستند با تهدید مواجه است و اگر پاسداری از انقلاب نباشد این انقلاب از بین می‌رود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری یکی از دلایل گستردگی تهدیدات انقلاب‌ها را گستردگی و عمق آن انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای انقلاب تشکیل شد.

سردار محمدسلیمانی با اشاره به تهدید دستاوردهای انقلاب از طریق هجوم دشمنان به مرزهای کشور گفت: سپاه برای مبارزه با این تهدیدات در طول تاریخ لباس رزم پوشیده و وارد عمل شده و توانسته بحمدالله همه این تهدیدات را درنطفه خفه کند.

وی با اشاره تهدیداتی داخلی که انقلاب با آن موجه بوده است ادامه داد: در این هنگام هم، سپاه لباس متناسب با آن تهدید را پوشیده و وارد عمل شده و از دستاوردهای انقلاب حفاظت کرده است.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری انعطاف‌پذیری سپاه را از ویژگی‌های اصلی آن دانست و یادآور شد: سپاه پاسداران باتوجه به نوع تهدیدات از انقلاب دفاع می‌کند و اگر غیر از این بود دیگرنیازی به سپاه نبود.

سردار محمدسلیمانی بیان داشت: سپاه همواره مسیر خود را با قطب‌نمای ولایت تنظیم می‌کند و ما اگر امروز مدعی هستیم که از راه ولایت زاویه نگرفته‌ایم به دلیل عملکرد ناب و عبرت‌آموز سپاه است.

وی عنوان داشت: حضور سپاه در عرصه‌های مختلف خصوصا در طیف تهدیدها از ابتدای انقلاب تاکنون و نقش آن در حفظ و بقای انقلاب بر کسی پوشیده نیست همانطورکه امام خمینی (ره) فرمودند "اگر سپاه نبود انقلاب نبود" و همچنین مقام معظم رهبری فرمودند "سپاه عمود خیمه انقلاب است".

وی با اشاره به اثبات توانایی‌های سپاه در همه عرصه‌ها افزود: سپاه با تقویت بنیه دفاعی کشور، تولید علم و فناوری، نظام مهندسی، حفاظت امنیت هوایی و پروازها و حفاظت شخصیت‌ها در اقصی نقاط جهان نقش خود را خصوصا در عرصه محرومیت‌زدایی اثبات کرده است.

محمدسلیمانی خاطرنشان کرد: تاکنون سپاه در خلق ایثار، اخلاص، فداکاری، جانبازی و آزادگی‌ها نقش موثر داشته و امروزه سپاه با قدرت معنوی خود توانسته مراحل رشد را بپیماید و انصاب واقعی خود به سیدالشهدا را به اثبات برساند.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) گفت: سپاه پاسداران از بدو تولد انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد و از همان آغاز ماموریت‌های فراوان و گسترده‌ای را مدنظر داشت و با حضور مقتدرانه و درعین حال معنوی خود باعث تثبیت انقلاب و نظام شد.

وی با تاکید بر اینکه بحمدالله سپاه توانسته با نیروی شگرف امنیت و آسایش را برای مردم ایران و همچنین مسلمانان منطقه و حتی فرامنطقه بوجود آورد اضافه کرد: ائتلاف بی‌بدیل دوست و دشمن در تاریخ، معرکه‌های دشمنان در داخل، حضور استکبار و قداره‌بندان بین‌المللی همه در طول تاریخ در مقابل سپاه شکست خورده‌اند.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: سپاه امروز توانسته تهدیدات دشمن را در نطفه خفه کند و این سازمان امروز به عنوان بازوی قدرتمند نظام و ولایت و همچنین به عنوان نوک پیکان ولایت آماده‌ترین نیروی بازدارندگی است.

محمدسلیمانی آمادگی روحی، روانی و جسمانی سپاه را دلیل خدمت این سازمان به مردم عنوان و یادآورشد: سپاه پدیده‌ای زنده و از جنس انقلاب است و یکی از دستاوردهای عزیز انقلاب همین نهاد مردمی بوده که وظیفه دارد علاوه‌بر پاسداری از پاسداران از دیگر دستاوردهای انقلاب هم پاسداری کند و امیدواریم بتواند این رسالت خود را به خوبی به انجام برساند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۹:۰۰

27 Dec 2019