۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۲۹۵۷۹
مديرکل تعاون چهارمحال و بختياري:

انتخاب کارآفرينان نمونه انگيزه‌اي براي توسعه مشاغل

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: جشنواره انتخاب کارآفرينان برتر در چهارمحال و بختياري برگزار خواهد شد و با انتخاب کار آفرينان نمونه انگيزه براي توسعه مشاغل بالا مي‌رود.
انتخاب کارآفرينان نمونه انگيزه‌اي براي توسعه مشاغل
 به گزارش جهانبین نیوز؛ عباس جزايري در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر، اظهار کرد: هم‌زمان با سراسر کشور يازدهمين جشنواره انتخاب کارآفرينان برتر چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه اين جشنواره هم‌زمان با سرار کشور برگزار مي‌شود تصريح کرد: ثبت‌نام کارآفرينان براي حضور در جشنواره کارآفرين برتر از ۱۶ خرداد ماه آغاز و تا ۱۵ مراداد ماه ادامه دارد.

جزايري ادامه داد: يازدهمين جشنواره استاني کارآفرينان برتر در بخش‌هاي کشاورزي، صنعت، و خدمات در آبان ماه سال جاري برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينکه جشنواره ملي دي‌ماه سال جاري برگزار مي‌شود اذعان داشت: کارآفرينان برتر در مرحله استاني به جشنواره ملي راه مي‌يابند.

جزايري خاطرنشان کرد: کارآفرينان مي‌توانند جهت ثبت‌نام به نشاني سايت کارآفرينان برتر مراجعه کنند.

وي هيئت داوران در اين جشنواره را ده نفر اعلام کرد و گفت: هيئت داوران آثار کارآفرينان را در ۳ بخش کشاورزي، صنعت و خدمات داوري مي‌کنند، کارگروه سياست‌گذاري و کارگروه اطلاع‌رساني برانجام فرايند کار نظارت مي‌کنند.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: هدف از برگزاري اين جشنواره شناسايي و معرفي الگوهاي برتر به جامعه، افراد کارآفرين و ايجاد انگيزه براي توسعه مشاغل بوده است.

جزايري اظهار کرد: کارآفرينان پيشگامان نوآوري و تحول‌اند آن‌ها از طريق تشخيص فرصت‌ها ارزش‌آفريني کرده و با رفتار نوآورانه خود رشد مستمر براي کسب و کار و پويايي براي اقتصاد کشور را به همراه مي‌آورند.

وي افزود: معرفي افراد و کسب کارهايي که در کارآفريني و ارزش‌آفريني سرآمد همتايان خود مي‌باشند در الگوسازي رفتار کارآفرينانه موثر هستند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۵:۲۷

13 Feb 2020