۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۳۷۰۳۹
به بهانه وقوع تصادف خونين در محور لردگان به مالخليفه

نوش دارو بعد از مرگ سهراب! مسئولین به جای تشکیل جلسه، اقدام عملی داشته باشند

در پي وقوع تصادف خونين در محور لردگان به مالخليفه که بر اثر برخورد يک دستگاه سواري پژو و کاميون حوالي روستاي «کهيان» رخ داد ومنجر به فوت 6نفر سرنشين خودرو پژو گرديد ،جلسه کميسيون مديريت اجرايي ايمني حمل و نقل استان به صورت فوق العاده در محل وقوع اين سانحه دلخراش تشکيل گرديد.
نوش دارو بعد از مرگ سهراب! مسئولین به جای تشکیل جلسه، اقدام عملی داشته باشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ چندي پيش تصادفي دلخراش در محور لردگان–مال خليفه از استان چهارمحال و بختياري رخ داد که اين تصادف متاسفانه منجر به فوت ۶ نفر گرديد.

در اين تصادف يک دستگاه کاميون با پژو ۴۰۵ در ساعت ۹:۲۶ صبح حوالي روستاي کهيان به منجرمويي برخورد داشتند.

بعد از اين اتفاق دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد اما متاسفانه زماني آمبولانس رسيد که شش نفر سرنشينان خودرو پژو کشته شده بودند.

بارها شاهد اينگونه تصادفات در سطح استان بوده ايم اما متاسفانه آن طور که بايد و شايد اقدامي براي اصلاح جاده هاي استان از سوي مسئولين صورت نگرفته است.

چهاربانده کردن برخي از نقاط، حذف نقاط حادثه خيز و... از عواملي است که نيازمند اختصاص بودجه و توجه بيشتر مسئولين است.

پس از اين اتفاق راه و شهرسازي استان تصميم به تشکيل جلسه فوق العاده کميسيون مديريت اجرايي ايمني حمل و نقل استان چهارمحال و بختياري کرد.


حذف پيچ ها و نقاط حادثه خيز در محور لردگان- مال خليفه ضرورت دارد

قاسم قاسمي مدير کل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري با علام اين خبر گفت: اين جلسه در خصوص بررسي تصادف مذکور تشکيل و مقرر گرديد اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان با استفاده از ماشين آلات و امکانات موجود در اسرع وقت نسبت به حذف پيچ ها و نقاط حادثه خيز اين محور اقدام نمايد.

مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري افزود: اين حادثه دلخراش و آمار تصادفات نشان از ضرورت چهارخطه شدن اين محور دارد.

قاسمي افزود: در آينده نزديک دوربين هاي نظارتي و سرعت سنج جهت کاهش تخلفات رانندگي توسط اداره کل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان در اين محور نصب خواهد شد.

وي همچنين از تخصيص مبلغ ۱۵ ميليارد ريال از اعتبارات و منابع استاني و ۳۰ ميليارد ريال از اعتبارات ملي سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي کشور براي تعريض پلها و رفع نقاط حادثه خيز محور مذکور خبر داد.

لردگان در فاصله ۱۶۰ کيلومتري شهرکرد مرکز چهارمحال و بختياري واقع شده است.

به گزارش بام ايران خبر؛ جلسات زيادي در اين استان تشکيل مي شود اما آن طور که بايد و شايد ما شاهد خروجي مناسبي از اين جلسات نبوده ايم
ما شاهد مصوبات زيادي هستيم اما آيا اين مصوبات به مرحله اجرا نيز درامده است؟

بد نيست مسئولين بيشتر همت کنند و تنها به تشکيل يک جلسه اکتفا نکرده و تا مرحله اجرا ان از هيچ تلاشي دريغ نکنند تا ديگر شاهد اينگونه اتفاقات دلخراش و عذادار کردن يک طايفه در سطح استان نباشيم

به اميد آن روز.....

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۷:۳۴

1 Jan 2020