۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۲۷۰۴۹
فرماندار شهرستان سامان:

35 شعبه اخذ راي در شهرستان سامان پيش بيني شده است

فرماندار شهرستان سامان گفت: 35 شعبه اخذ راي در شهرستان سامان براي برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان پيش بيني شده است.
35 شعبه اخذ راي در شهرستان سامان پيش بيني شده است
به گزارش جهانبین نیوز سعيد صالحي اردلي در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه ۳۵ شعبه اخذ راي براي برگزاري دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري در اين شهرستان پيش بيني شده است اظهار داشت: از اين تعداد شعبه اخذ ۳۴ شعبه ثابت و يک شعبه سيار است و ۵۰۰ نفر در برگزاري اين دو انتخابات در شهرستان سامان مشارکت دارند.

وي با بيان اينکه تمام زيرساخت هاي لازم و تجهيزات سخت افزاري و نرم افزاري براي برگزاري انتخابات سالم، قانوني و حداکثري در شهرستان فراهم شده است، بيان داشت: در شهرستان انتخابات به صورت نيم الکترونيکي است و صددرصد الکترونيکي برگزار نمي شود.

سعيد صالحي با بيان اينکه آمادگي کامل براي برگزاري انتخابات در شهرستان فراهم است، تصريح کرد ۳۵۵ خودرو براي شعبات اخذ راي شهرستان در نظر گرفته شده است.

صالحي با اشاره به تداوم کارگاه هاي آموزشي ويژه عوامل اجرايي انتخابات در اين شهرستان، افزود: اين کارگاه هاي آموزشي با هدف به روز رساني اطلاعات مجريان انتخابات برگزار مي شود.

وي ابراز اميدواري کرد با همراهي و مشارکت دستگاه هاي اجرايي و التزام به قانون در همه مراحل، انتخاباتي سالم، قانوني و باشکوه برگزار شود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۹:۳۴

13 Jan 2020