۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۳۱۳۶۹
رئيس بنياد نخبگان چهارمحال و بختياري:

هدف طرح شهاب شناسايي، هدايت و حمايت دانش آموزان از سنين پايين است

رئيس بنياد نخبگان استان هدف از اجراي طرح شهاب را شناسايي، هدايت و حمايت دانش آموزان از سنين پايين دانست و گفت: 9 هزار 55 دانش آموز در برنامه طرح شهاب سال جاري تحت پوشش قرار گرفتند.
هدف طرح شهاب شناسايي، هدايت و حمايت دانش آموزان از سنين پايين است
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر مجتبي بنياديان در گفتگو با مشکات برين  از تحت پوشش قرار گرفتن 9 هزار 55 دانش آموز در برنامه طرح شهاب سال جاري خبر داد و گفت: در سال جاري طرح شهاب، در ناحيه يك و دو شهرکرد، بخش لاران، بن، سامان، بلداجي در سطح مدارس ابتدايي اجرا خواهد شد.

رئيس بنياد نخبگان استان گفت: اين طرح در سنوات گذشته در ناحيه يك و بخش لاران به خوبي اجرا شد و امسال در چهار منطقه ناحيه دو شهركرد، بن، سامان، بلداجي درحال اجرا مي باشد. در مجموع 229 مدرسه و 439 كلاس پايه چهارم، پنجم و ششم در مناطق ذكر شده درگير اين طرح بوده و تاكنون 9 هزار 55 دانش آموز مشمول اين طرح قرار گرفته اند.

وي افزود: 209 نفر مدير مدرسه، 425 نفر معاون و 465 نفر معلم در مناطق ناحيه 2، لاران، ناحيه1، بن، سامان و بلداجي مجري اين طرح هستند.

دكتر مجتبي بنياديان، ضمن تشكر و قدرداني از اهتمام جدي مجموعه آموزش و پرورش استان در راستاي اجراي خوب و دلسوزانه اين برنامه ملي گفت: تاكنون استان چهارمحال و بختياري در اجراي برنامه شهاب نسبت به ساير استان ها خوش درخشيده است كه اميدواريم در سنوات آتي نيز اين برنامه با همكاري و هم افزايي و استفاده از تجارب مجموعه هاي ديگر به خوبي اجرا شود.

بنياديان هدف از اجراي اين طرح را شناسايي، هدايت و حمايت دانش آموزان از سنين پايين دانست و يادآور شد: برنامه ملي شهاب از سال 94 در استان پي ريزي شد و با برگزاري كلاس هاي آموزشي و دوره هاي ضمن خدمت براي معلمان و مديران مدارس پايه ابتدايي و همچنين نظارت دقيق اجراي صحيح طرح توسط بنياد نخبگان، توانسته است با موفقيت به مرحله اجرا درآيد.

  انتهای پیام1026ج /1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۴:۰۴

16 Jan 2020