۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۲۷۳۱۹

کاندیدای مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری به 72 نفر رسید

دبير ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري از انصراف دو داوطلب نمايندگي مجلس دهم در استان خبر داد و گفت: تعداد کاندیدا در چهارمحال و بختیاری به 72 نفر رسید.
کاندیدای مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری به 72 نفر رسید
جعفر مرداني دبير ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری ۱۴۶ نفر ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد  74 داوطلب تاييد صلاحيت شدند و تاکنون دو نفر از آنان انصراف خود را اعلام کردند.

مردانی افزود: از مجموع ۱۴۶ داوطلب ثبت‌نامي مجلس دهم در این استان، تا این لحظه 28 نفر انصراف زده و 46 نفر رد صلاحیت شدند.

وی تصریح کرد: در مهلت اعلام شده جهت شکایات کاندیدا برای احراز صلاحیت، کاندیدهای مجلس شورای اسلامی اعتراض خود را اعلام کرده و طی آن 11 نفر تایید شدند و از این تعداد يک داوطلب از حوزه انتخابيه شهرکرد، بن و سامان و يک داوطلب نيز از حوزه انتخابيه اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ انصراف خود را برای داوطلبي نمايندگي مجلس دهم اعلام کردند.

دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان هفتم اسفند برگزار مي‌شود.

چهارمحال و بختیاری دارای چهار حوزه انتخابیه شهرکرد (شهرکرد، فرخ‌شهر، سامان و بن)، لردگان، فارسان (فارسان، کیار، کوهرنگ و اردل) و بروجن است که از استان چهارمحال و بختیاری چهار نفر به عنوان نماینده مردم می‌توانند راهی مجلس شورای اسلامی شوند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۸:۰۷

28 Dec 2019