۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۲۴۳۴۹

قاسم رضایی به مدال نقره رسید/ سه وزن اول طلایی برای ایران نداشت

نماینده وزن ۹۸ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در فینال رقابتهای جهانی ۲۰۱۵ آمریکا با شکست برابر حریف قدرتمند ارمنستانی به مدال نقره بسنده کرد. تیم ایران در سه وزن نخست نتوانست به مدال طلا دست پیدا کند.
قاسم رضایی به مدال نقره رسید/ سه وزن اول طلایی برای ایران نداشت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مهر، قاسم رضایی قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن در فینال وزن ۹۸ کیلوگرم رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در سالن آرلینس آرنا شهر لاس وگاس آمریکا در جریان است، صبح امروز رودرروی «آرتور الکسانیان» ارمنستانی و قهرمان رقابتهای جهانی ۲۰۱۴ قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر در برابر این حریف توانمند شکست خورد. بدین ترتیب وی با وجود کسب مدال نقره توانست سهمیه المپیک را نیز کسب کند.

فرنگی کار وزن ۹۸ کیلوگرم کشورمان پیش از این پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل مگومدوف از روسیه با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری دست یافت و در دور سوم دانیل کابررا از کوبا قهرمان پان آمریکن و جوانان جهان را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

رضایی در این دیدار با توجه به آسیب دیدگی از ناحیه ابرو، با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز مقابل الیس گوری قهرمان جهان از بلغارستان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و به فینال رسید.

پیش از این مهدی زیدوند با شکست در مبارزه اول از دور مسابقات کنار رفت و سعید عبدولی هم در دیدار رده‌بندی به کشتی گیر آمریکا باخت و به مدال برنز نرسید تا با عنوان پنجمی به کار خود پایان دهد. تیم ایران در سه وزن اول کشتی فرنگی به مدال طلا نرسید و تنها دو سهمیه المپیک کسب کرد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۷:۳۸

28 Dec 2019