۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۲۹۳۹۹
مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري:

گرد و غبار تا اواخر پنج‌شنبه مهمان چهارمحال و بختیاری است

مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري گفت: وزش باد شدید اين گرد و غبار را از کشور سوريه و عراق، وارد کشور و به تبع آن وارد چهارمحال و بختیاری کرده است و تا اواخر پنج‌شنبه ۲۴ تير ادامه دارد.
گرد و غبار تا اواخر پنج‌شنبه مهمان چهارمحال و بختیاری است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ مسئله گرد و غبار در چند سال اخیر با بروز خشکسالی‌های پی در پی بسیاری از استان‌های کشور را درگیر خود کرده است به نحوی که مشکلات زیادی برای افراد سالخورده و کودکان ایجاد شده است.

وضعیت هوای چهارمحال و بختياري هم از این امر مستثنی نبوده و متاسفانه درحال حاضر و خصوصا در چند روز اخیر، وجود ريزگردها و ذرات معلق در آسمان این استان، به مرحله هشدار رسيده و رنگ آبی آسمان این استان روبه خاکستری گذاشته است.

مهرداد قطره مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با منطقه آزاد اظهار کرد: وزش باد شدید باعث ورود اين گرد و غبار از کشور سوريه و عراق، به کشور و به تبع آن به چهارمحال و بختیاری شده است و آلودگی هوا تا اواخر پنج‌شنبه ۲۴ تيرماه ادامه دارد.

وی بیان داشت: از ابتداي سال تاکنون شاهد ۳۳ روز هواي آلوده در استان چهارمحال و بختياري بودیم که متاسفانه برای هم‌استانی‌ها و کشاورزان مشکلاتی را ایجاد کرده است.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۵:۴۰

13 Feb 2020