۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۳۷۴۹۹
خطيب موقت نماز جمعه بروجن:

افزايش نرخ دلار قابل توجيه نيست/صهيونيست ها، سياستگذران آمريکا هستند

خطيب موقت نماز جمعه بروجن ضمن بيان اين که صهيونيست ها سياستگذران اصلي آمريکا هستند، گفت: کره شمالي مقابل آمريکا ايستاده و ارزشي براي اين کشور مستکبر قائل نيست.
افزايش نرخ دلار قابل توجيه نيست/صهيونيست ها، سياستگذران آمريکا هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام سيد محمد تقوي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي و با اشاره به اين که جمعيت بسياري از تحصيل کرده هاي ما بيکار هستند، گفت: به گونه اي بايد برنامه ريزي شود تا وقتي جوانان فارغ التحصيل شدند بتوانند وارد کاري شده و به مردم خدمت کنند.

افزايش نرخ دلار قابل توجيه نيست

حجت الاسلام تقوي به کاهش ارزش پول ملي اشاره کرد و گفت: در حقيقت تدبير درستي در اين زمينه انديشيده نشده، نرخ دلار افزايش پيدا کرده که قابل توجيه نيست.

وي با اشاره به مرگ عبدالله صالح رئيس جمهور پيشين يمن، تصريح کرد: طرح و توطئه اي که عربستان و حاميان او داشتند شکست خورد و مردم يمن متحد و يکپارچه دنبال حاکميت خودشان هستند و به جنايت ها و خيانت هاي عربستان هم اهميتي نمي دهند.

آمريکا کشور مستقلي نيست

خطيب موقت نماز جمعه بروجن با اشاره به تصميم اخير ترامپ رئيس جمهور آمريکا درباره قدس شريف، گفت: آمريکا يک کشور مستقلي نيست و در حقيقت به دست صهيونيست ها اداره مي شود.

صهيونيست ها، سياستگذران آمريکا هستند

وي با بيان اين که صهيونيست ها سياستگذران آمريکا هستند، افزود: تصميم اخير رئيس جمهور آمريکا تبعات بسيار زيادي در پي دارد و اعتراض هاي بسياري از ناحيه کشورهاي اسلامي و غير اسلامي در اين زمينه به وجود آمده است.

خطيب موقت نماز جمعه بروجن به سخنان رئيس جمهور کره شمالي اشاره کرد و گفت: وي گفته اسرائيل سرزميني ندارد و کشور غاصبي که زمين هاي مردم را اشغال کرده چگونه دنبال پايتخت مي گردد.

حجت الاسلام تقوي ضمن تاکيد بر ايستادگي مقابل کشور آمريکا، گفت: کره شمالي مقابل آمريکا ايستاده و ارزشي براي اين کشور مستکبر قائل نيست.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۱:۲۷

1 Jan 2020