۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۳۲۴۴۹
نماينده ولي فقيه در لشکر 8 نجف اشرف در بروجن مطرح کرد:

توزيع روزانه 3 هزار وعده غذايي توسط سفارت انگليس در فتنه 88/ 4 سفير و کاردان غربي دستگير شدند/گناه ساکتين فتنه کمتر از فتنه گران نيست

نماينده ولي فقيه در لشکر 8 نجف اشرف ضمن بيان اين که سفارت انگليس روزانه 3 هزار وعده غذاي گرم به اغتشاش گران فتنه 88نذري مي داد و مجروحان را درمان مي کرد، تاکيد کرد: سياهي نبايد از روي فتنه گران، همراهان و ساکتين فتنه پاک شود؛ نبايد يادمان برود که خطر بسيار بزرگي از انقلاب گذشت.
توزيع روزانه 3 هزار وعده غذايي توسط سفارت انگليس در فتنه 88/ 4 سفير و کاردان غربي دستگير شدند/گناه ساکتين فتنه کمتر از فتنه گران نيست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام محسن طالب پور نماينده ولي فقيه در لشکر ۸ نجف اشرف صبح امروز در همايش تبيين خسارت هاي فتنه ۸۸ که در مسجد حاج کرامت بروجن برگزار شد، گفت: در تاريخ انقلاب اسلامي روزهاي به ياد ماندني ازجمله ۲۲ بهمن و ۹ دي به يادگار داريم که از آنها به عنوان يوم الله ياد مي شود.

طالب پور گفت: اگر اهميت و جايگاه ۹ دي بيشتر از ۲۲ بهمن نباشد قطعا کمتر نيست چراکه ما در ۲۲ بهمن بعد از ۱۵ سال مبارزه با استبداد داخلي و استکبار جهاني توانستيم انقلاب خود را حفظ کنيم اما در ۹ دي بعد از حدود ۲۰ سال در مقابل فتنه گران داخلي و عناصر فريب خورده و تحت حمايت استکبار جهاني، دموکرات، منافقين و بهايي ها توانستيم انقلاب خودمان را حفظ کنيم.

وي با بيان اين که ۹ دي به هيچ جناح و گروه خاصي اختصاص ندارد، گفت: هر کسي که دل در گرو نظام، انقلاب و رهبري داشته و دارد بايد ۹ دي را تعظيم و تکريم کند.

طالب پور گفت: دشمنان انقلاب اسلامي از بهمن ۵۷ کمر همت براي مقابله با نظام و تثبيت انقلاب اسلامي بستند.

وي با بيان اين که غربي ها پس از بررسي، علل پيروزي انقلاب اسلامي را در سه عنصر دين، ولايت فقيه و مردم دانستند، گفت: دشمن پس از آن که در ميدان جنگ نتوانست موفق شود براي تغيير فکر، انديشه و باور مردم جنگ نرم را آغاز کرد.

طالپ پور در ادامه ضمن اشاره به فتنه سال ۷۸ که به بهانه کوي دانشگاه در ايران راه اندازي کردند و خسارت هايي را به کشور وارد کردند، گفت: دشمن پس از ناکام ماندن در اين فتنه ۱۰ سال ديگر تلاش کرد تا در سال ۸۸ به بهانه انتخابات فتنه اي ديگر به راه انداختند.

وي گفت: دروغ تقلب و اعلام نتيجه زود هنگام نتيجه انتخابات توسط يکي از نامزدهاي رياست جمهوري در مقابل رسانه ها عده اي را به شک انداخت و به دنبال آن به کف خيابان ها کشاند.

نماينده ولي فقيه در لشکر ۸ نجف اشرف افزود: پس از آن که رهبر معظم انقلاب اطمينان دادند که تقلبي در انتخابات صورت نگرفته است مردم به خانه هايشان بازگشتند اما جمعيت اندکي کف خيابان ها باقي ماندند.

وي گفت: پس از آن که رهبر انقلاب اعلام کردند اگر کسي به انتخابات اعتراضي دارد وزارت کشور و شوراي نگهبان به درخواست آنها رسيدگي مي کند اعتراض کنندگان پراکنده شدند و آنهايي که در خيابان ها باقي ماندند پس از دستگير شدن مشخص شد در انتخابات شرکت نکرده اند.

طالب پور گفت: شوراي نگهبان به توصيه رهبر انقلاب هيئتي را تشکيل داد تا بي طرف ۱۰ هزار صندوق را شمارش کند اما اعتراض کنندگان حاضر نشدند نماينده اي را از جانب خود مامور کنند.

وي در ادامه گفت: پس از آن که ۱۰ هزار صندوق در کل کشور باز شماري شد آرا کم و زياد نشد تنها ۲ هزار راي جابه جا شد؛ حتي نماينده کانديداي معترض در اصفهان طي بيانيه اي اعلام کرد ما هيچ اعتراضي به انتخابات نداريم.

حجت الاسلام طالب پور گفت: شعار عليه رهبري، آتش زدن مساجد، شعار جمهوري ايراني، روزه خواري در روز قدس، تجمع در مقابل سفارت چين و روسيه، شعار "نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران" و حمله به مساجد در روز عاشورا ربطي به انتخابات نداشت بلکه هدفشان اسلام بود.

نماينده ولي فقيه در لشکر ۸ نجف اشرف در ادامه با بيان اين که سپاه، بسيج و نيروي انتظامي حتي يک تير هم به سمت مردم شليک نکردند، گفت: فتنه گران ۴۳ نفر را زنده به فنلاند و کشورهاي غربي فرستادند و به دروغ پرونده هايي تحت عنوان شهداي جنبش سبز ساختند.

وي با بيان اين که ۱۳ سفارت خانه غربي در جريان فتنه ۸۸ شبانه روز فعال بودند، گفت: سفارت انگليس روزانه ۳ هزار وعده غذاي گرم به اغتشاش گران نذري مي داد و مجروحان را درمان مي کرد.

طالب پور با اشاره به اين که سفارت انگليس، آلمان، ايتاليا و فرانسه بيشترين فعاليت را در جريان فتنه ۸۸ داشتند، گفت: ۴ سفير و کاردان در جريان اغتشاشات فتنه ۸۸ دستگير شدند.

وي با بيان اين که گناه ساکتين فتنه از فتنه گران کمتر نيست، گفت: پس از آن که فتنه گران به مراسم عاشورا توهين کردند خون مردم به جوش آمد و متوجه شدند که فتنه گران ارزش هاي انقلاب و نظام را هدف قرار داده اند.

طالب پور گفت: در انتخابات ۴۰ ميليون نفر شرکت کردند ولي در روز ۹ دي ماه ۴۵ ميليون نفر به ميدان آمدند؛ يک انقلاب عظيم رخ داد و مردم به انقلاب اعلام وفاداري کردند.

وي با تاکيد بر اين که روز ۹ دي بايد در تاريخ حفظ شود، گفت: سياهي نبايد از روي فتنه گران، همراهان و ساکتين فتنه پاک شود و هم خودمان يادمان نرود که خطر بسيار بزرگي از انقلاب گذشت.

نماينده ولي فقيه در لشکر ۸ نجف اشرف با اشاره به شدت گرفتن تحريم ها عليه ايران پس از فتنه ۸۸، گفت: ديپلماسي مقاومت در انقلاب، دفاع مقدس و فتنه ۸۸ جواب داد اما ديپلماسي مذاکره با بد عهدي آمريکا به بن بست رسيد.

طالپ پور با بيان اين که کشورهايي مانند ليبي و عراق که به آمريکا اعتماد کردند به جايي نرسيدند، گفت: از دشمن جز دشمني توقعي نيست؛ توقع همکاري خشنودي بي جا است.

وي با اشاره به ديپلماسي مقاومت که اخيرا منجر به آزاد سازي شهر حلب شد، گفت: کلينتون وزير وقت خارجه آمريکا اعتراف کرد ما وقتي مي خواستيم داعش را در سوريه بوجود آوريم با ۱۳۰ کشور هماهنگ کرديم.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۰:۲۴

11 Jan 2020