:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> آمريکا با اعمال تحريم هاي جديد شاهد واکنش قطعي جمهوري اسلامي و عوض شدن صحنه خواهد شد | جهان بین
۰
plusresetminus
امام جمعه شهر سامان گفت: فرهنگ بسيج و بسيجي يعني فرهنگ قرآن يعني فرهنگ عترت و يعني چشيدن طعم شيرين وعده هاي الهي خداوند است.
آمريکا با اعمال تحريم هاي جديد شاهد واکنش قطعي جمهوري اسلامي و عوض شدن صحنه خواهد شد
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار سامان ما، حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور امام جمعه شهر سامان در خطبه هاي اول نماز جمعه با بيان اينکه در دهه آخر ماه صفر قرار داريم و هفته آينده رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبي(ع) و شهادت امام رضا(ع) است. عرض تسليت دارم ، اظهار داشت: اگر خدا را به پيامبر و آلش قسم بدهيم خدا دعايمان را مستجاب مي کند.

ملک پور با بيان اينکه روايت داريم بنده اي را در جهنم مي اندازند مدت طولاني در جهنم مي سوزد اسم پيامبر از يادش مي رود بعد از مدت هاي طولاني نزديک ۵۰۰ سال ظاهرا اسم پيامبر يادش مي آيد مي گويد خدايا تو را به حق اين پيامبر و آلش قسم مي دهم مرا نجات بده ، بيان داشت: خداي متعال مي فرمايد به عزت و جلالم قسم اگر اسم پيامبر و حبيبم را نمي آوردي خفت و خواري و زاري تو را طول مي دادمولي چون من را به حق محمد و آل محمد قسم دادي چون اسم عزيزان من را آوردي و من رابه حق اين بزرگواران قسم دادي به جبرئيل امر مي کنم تو را نجات بدهد.


وي با بيان اينکه يکي از سوالهايي که زياد است و در ذهن ما معمولا مي آيد اين است که آيا افرادي که گناه مي کنند جزء متقين هستند يا نيستند؟ اذعان داشت: تقوا يعني اينکه آدم واقعا نخواهد گناه بکند و از گناه خوشش نيايد ناراحت است ناراضي است.

ملک پور افزود: ما دو نوع گناه داريم يک گناهي که گنه کار پشتکار دارد در گناه توبه نمي کند ، استغفار نمي کند ، جبران نمي کند، ديگران را به گناه دعوت مي کند گناه را توجيه مي کند اين گونه اشخاص قطعا جزء متقين نيستند اين بسيار خطرناک است بايد خودش را اصلاح کند اين جزء فاسقين است و برکاتي که براي تقواست اصلا براي اين شخص نيست.

وي عنوان کرد: قسم دوم گناه ، گناه کاراني هستند که گاهي ناخواسته ممکن است در گناه بيفتند و موقع گناه و قبل از گناه و بعد از گناه شرمنده اند ناراحت اند دچار عذاب وجدان اند خودشان را ملامت مي کنند اين ها بله جزء متقين هستند و تمرين کنيم سعي کنيم اگر نعوذبالله گناهي سرزد جبران کنيم که جزء متقين باشيم ان شاءالله.

امام جمعه شهر سامان گفت: به لطف خدا مراسم بزرگ اربعين سيدالشهدا را پشت سر گذاشتيم اين همايش عظيم بسيار عالي برگزار شد و از تمامي مسئولين ستاد برگزاري مراسم اربعين حسيني نهايت تقدير و تشکر را دارم به خصوص عزيزانمان در جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي استان که اقدامات لازم را جهت آسايش دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت فراهم کردند تا به راحتي بالاخص جوانان به زيارت سيدالشهدا (ع) مشرف شوند که از همه اين عزيزان تقدير و تشکر دارم.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با اشاره بر اينکه مقام معظم رهبريدر روز هاي گذشته يکي دو ديدار مهم داشتند يکي با مردم اصفهان و ديگر با فرماندهان بسيج و بسيجيان سراسر کشور که بنده به صورت خيلي مختصر به بعضي بيانات اشاره مي کنم، بيان داشت:
در جمع مردم اصفهان خصوصيت خوب اصفهاني ها را شمردند که در راه خدا و دين خدا بسيار هزينه مي کنند بخل ندارند ولي در عين حال در زندگي خود موضوع صرفه جويي را رعايت مي کنند در هر صورت ماهم بايد الگو بگيريم و صرفه جويي را جدي بگيريم و درست استفاده کنيم از نعمات الهي .

محسن ملک پور با بيان اينکه حضرت آقا که به مناسبت فرارسيدن هفته بسيج بود که امروز هم روز تشکيل بسيج مستضعفين که به فرمان حضرت امام خميني(ره) است و روز بسيج مستضعفين، حضرت آقا به مسائل بسيار مهم همه ما را توجه دادند، عنوان کرد: آنهايي که اهل دقت و پيگيري هستند مي دانند رهبر معظم انقلاب اسلامي پيش از شکل گيري برجام بارها و بارها بر بد عهدي و غير قابل اعتماد بودن دشمني چون آمريکا تاکيد کرده بودند

وي با تاکيد بر اينکه متاسفانه در آن زمان برخي گوش هاي سنگين از فهم اين حکمت بليغ ناتوان بودند و برخي ذهن هاي مجذوب آمريکا توان اين فهم را نداشتند که دولت استکباري آمريکا به عهد خود وفا نخواهد کرد و نقض کننده توافقات خواهد بود، عنوان کرد: زور گويي و پرمدعايي آمريکايي ها از قبل روشن بود اما متاسفانه برخي درک لازم را براي اين مقصود را نداشتند و از اين جهت لازم بود تا برجامي صورت بگيرد و مشخص شود که آمريکاي خائن به تعهدات خود پايبند نخواهد بود .

ملک پور افزود: يکي از محورهاي مهم صحبت هاي مقام عظماي ولايت همين بيان روشن و صريح بود که فرمود «دولت کنوني آمريکا در قضيه توافق هسته اي تخلف هاي متعددي تا الان انجام داده است تازه ترينش تمديد تحريم ۱۰ ساله است اگر اين تحريم بشود قطعا نقض برجام است .»

وي تصريح کرد: اگر آمريکا تحريم ۱۰ ساله را اعمال نمايد ايران اسلامي خاموش نمي نشيند . واکنش قطعي جمهوري اسلامي باعث عوض شدن صحنه خواهد شد و به فضل الهي همين بسيجيان مشت محکمي بردهان اين خائنان خواهند زد.

محسن ملک پور با بيان اينکه هفتم آذر ماه روز وقف و آغاز هفته وقف است، بيان داشت: وقف حسنه و صدقه جاريه است اگر کسي وقفي کند زميني را ساختماني را يا هرچيزي را اين براي او تا قيام قيامت خواهد بود، لذا به وقف دقت کنيم خيلي از کار هاي شهر گره آن با وقف باز مي شود از جمله کتابخانه و ... .

وي با بيان اينکه چهارشنبه دهم آذر ماه روز شهادت آيت الله سيد حسن مدرس و روز مجلس است، شهيد مدرس افتخار روحانيت است، تصريح کرد: روحاني مقاوم مبارز و اگرچه در بسياري از جريانات سياسي کشور تنها ماند ولي فرياد زد و به تکليف خود عمل کرد شهيد مدرس نماد يک نماينده انقلابي است.

ملک پور يادآور شد: نمايندگان در ابتداي ورود به مجلس سوگندنامه مي خوانند، به خداوند سوگند ياد مي کنند که پاسدار حريم اسلام و نگهبان دستاوردهاي انقلاب اسلامي باشند سوگند ياد مي کنند همواره به استقلال و اعتلاي کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پايبند باشند سوگند ياد مي کنند در گفته ها و نوشته و اظهارات استقلال کشور و آزادي مردم و تامين مصالح آنها را مد نظر داشته باشند و مردم هم همين را ازنماينده خودشان مي خواهند .

وي از حضور فرماندهان بسيج و بسيجيان سرافراز شهرستان در نماز جمعه ،بسيجيان مدافع حرم تشکر از حضور پدر شهيد دکتر محمد حسن قاسمي تقدير و تشکر دارم بيان داشت: بسيج پديده شگفت آور انقلاب است و امام راحل و عظيم الشان انقلاب آن را خوب معرفي کرد که مي شود وعده هاي الهي را باور کرد و به آنها پايبند بود.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه خداوند در سوره محمد آيه هفت مي فرمايد دين خدا را ياري کنيد بعد خواهيد ديد خدا چگونه به ياري شما خواهد آمد، افزود: اين وعده الهي را در ۸ سال جنگ تحميلي ديديم و در ادامه هم اگر ما وعده هاي الهي را باور کنيم خداوند به ياري ما خواهد آمد .

امام جمعه شهر سامان گفت: فرهنگ بسيج و بسيجي يعني فرهنگ قرآن يعني فرهنگ عترت و يعني چشيدن طعم شيرين وعده هاي الهي خداوند به همه ما و شما توفيق عنايت بفرمايد .

انتهاي پيام ۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۵:۰۸

1 Jan 2020