۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۱۱۹۲۹

چاپ نخستین عکس‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری

نخستین عکس های مربوط به انقلاب اسلامی ایران در شهرکرد توسط عکاس مرحوم صبوری در چهارمحال و بختیاری خریداری و چاپ می‎شود.
چاپ نخستین عکس‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری
حسین گنجی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: بیان داشت:با توجه به اصل نوآوری در برنامه های تبلیغاتی این کمیته با پرهیز از برنامه‌های نمادین و تکراری به دنبال استفاده، خرید یا چاپ نخستین عکس‌های مربوط به انقلاب اسلامی ایران در شهرکرد است که توسط مرحوم صبوری تهیه شده‌ است.

وی با اشاره به حضور نسل سومی ها به عنوان طراحان اصلی طرح های تبلیغاتی و دریافت آثار توسط نسل چهارمی ها به عنوان مخاطبان این تبلیغات اظهار داشت: آگاهی از علایق، سلایقه، تمایلات و شناخت جغرافیایی مخاطب رمز موفقیت یک مجموعه رسانه ای و تبلیغی است.

گنجی افزود: فراهم نمودن فضای باز تبلیغی برای روی آموردن خود مخاطب به ارزش های انقلاب نیز می تواند در نهادینه نمودن ارزش های والای انقلاب و پاسداشت ارزش‌ها موثر باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همواره با برپایی مراسمات جمعی، عکاسان و هنرمندان حرفه ای به دنبال سوژه‌های هنری خود حضوری فعال دارند که البته در این میان با در دست داشتن دوربین تلفن‌های همراه در دست همگان و مرسوم شدن گرفتن عکس از این مناظر می‌توان زمینه ی خوبی برای نمایش این تصاویر را فراهم نمود و زمینه فعالیت نسل چهارمی‌های انقلاب را در به تصویر کشیدن عشق و علاقه ی مردم به انقلاب و ارزش های والای انسانیت فراهم آورد.

گنجی خاطرنشان کرد: تمامی سعی کمیته های ستاد دهه ی فجر استان برای فراهم آوردن رفاه مردم در حضور گسترده و همیشه در صحنه ی خود با دفاع از انقلاب و دست آوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است که کمیته ی فرهنگی هنری این ستاد نیز از این قائله به دور نبوده و با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در این ایام حضوری فعال خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۵:۲۱

1 Feb 2020