۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۳۳۱۶۹
دعوت حزب موتلفه اسلامی استان از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

حضور در راهپیمایی و انتخابات، قدردانی از نقش شهدا و امام شهیدان است

حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات، قدردانی از نقش شهدا و امام شهیدان است و همه وظیفه‌داریم با حضور باشکوه دشمن را از هدف خود مأیوس کنیم و نگذاریم نظام آسیب ببیندودشمن خوشحال شود
حضور در راهپیمایی و انتخابات، قدردانی از نقش شهدا و امام شهیدان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حزب موتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن با انتشار بیانیه ای مردم را به شرکت در مراسم 22 بهمن و انتخابات پیش رو دعوت کرد متن این بیانیه به شرح ذیل است:

در آستانه سالگرد سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی قرار داریم و این در حالی است که در صحنه بین المللی، ملت های مستضعف جهان در زیر بار ظلم ها و فشار استکبار جهانی هستند و هر روز مصیبتی جدید را تجربه می کنند و در صحنه داخلی هم دشمنان به فکر نقشه کشیدن برای ناامید کردن ملت هستند.

مردم باید با حضور گسترده خود به جهانیان اعلام کنند، مبارزه با استکبار و صهیونیست ها که از اصول انقلاب بوده و آن را امام راحل (ره) به ما آموختند، همچنان زنده است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات، قدردانی از نقش شهدا و امام شهیدان است و همه وظیفه‌ داریم با حضور باشکوه دشمن را از هدف خود مأیوس کنیم و نگذاریم نظام آسیب ببیند و دشمن خوشحال شود. هر کس کاری از دستش برای تقویت و خدمت به‌نظام برمی‌آید باید انجام دهد.

اینک در این سی و نهمین بهار، فراموش نکرده ایم که یکی از اهداف و شعارهای اصلی انقلاب اسلامی استقلال خواهی و قطع هر نوع وابستگی است؛ مطالبه سرنوشت سازی که در شعار «نه شرقی نه غربی» بروز یافت و موجب وحدت بلوک شرق و غرب برای مقابله با این انقلاب مستقل گردید، در ایام اخیر نیز اگرچه راهبرد «نرمش قهرمانانه» موجب توهم برخی سردمداران غربی مبنی براستحاله از درون انقلاب اسلامی گردید؛ اما به زودی دریافتند که با رهبری حکیمانه امام خامنه ای، این آرزو تحقق نایافتنی است.

حاکمیت اسلام بر جامعه که جزء اصلی ترین مطالبات مردم در انقلاب اسلامی بود ازجمله شاخصه های راهبردی آن، قاعده نفی سبیل بر اساس آیه مبارکه «و لن يجعل الله للکافرين علي المؤمنين سبيلاً» می باشد که راه هر گونه سلطه طلبی آشکار و پنهان بر ایران اسلامی را سد می نماید. اینک دشمن ما با فهم انحراف ناپذیری مسیر کلان انقلاب اسلامی با چنین کشتی بانی، دستکش مخملین بیرون آورده و دست چدنی خویش را نمایان ساخته است. در این مقطع، انتظار از دولتمردان نمایش مرحله دوم در نرمش قهرمانانه و امتیازگیری از حریف می باشد که تداوم انعطاف عدول از منطق حاکم بر این راهبرد است و اینک باید در افکار عمومی دنیا به دشمن ضربه هوشمندانه زد و حقانیت انقلاب اسلامی را بیش از پیش تبلیغ نمود.

حزب مؤتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با دعوت برای به نمایش گذاشتن باشکوه تر قدرت مردمی انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات از سر استیصال آمریکا و انگلیس، با حضور پرشور اعضایش در سراسر استان در کنار قاطبه مردم سرافراز این مرز و بوم، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهد کرد و در شام شهادت سرور زنان دو عالم با آن اسوه جهاد در برابر تحریف مکتب نبوی عهد می بندد، در مقابل تحریف انقلاب اسلامی و خط امام راحل (ره) بر اساس سیره ایشان رهپویی کند و ندای استنصار ولی فقیه عادل زمان را لبیکی مستدام گوید.

انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۹:۰۷

27 Dec 2019