۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۱۶۱۵۹

مدیر عامل جدید شرکت برق استان منصوب شد

امروز در مراسمی از زحمات رحمت الله حمامیان بعد از ۹۷ماه خدمت قدردانی و روزبه هاشمی دهکردی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.
مدیر عامل جدید شرکت برق استان منصوب شد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز صبح امروز در مراسمی با حضور فرماندار، معاون عمرانی استانداری، شهردار شهرکرد و برخی از مدیران استان از زحمات رحمت الله حمامیان بعد از ۹۷ماه خدمت قدردانی و روزبه هاشمی دهکردی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

در این مراسم هاشمی شناخت ظرفیت های استان و استفاده از آن ها در جهت بهبود مصرف انرژی را یکی از مهم ترین اهداف خود برشمرد و گفت: استفاده از فناوری نوین، افزایش رشد علمی کارکنان و ارتباط تنگاتنگ با دانشگاه های استان از جمله برنامه های است که در راستای بهبود برق استان در اولویت برنامه های مدیریتی ام قرار می گیرند.

وی گسترش خصوصی سازی آگاهانه را یکی دیگر از برنامه های خود دانست و اذعان کرد: شرط اصلی برای اجرای برنامه راهبردی استفاده آگاهانه از منابع انسانی است.

به گزارش جهان بین نیوز، معاون کنترل برق جنوب غرب استان تهران و مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های شرکت توزیع برق استان مرکزی از جمله سمت های گذشته هاشمی بوده است.

انتهای پیام/م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۰:۴۵

27 Dec 2019