۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۳۹۲۹۹

هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرکرد افتتاح شد

هشتمین جشنواره کتابخوانی ملی رضوی با همکاری اداره کل نهاد کتابخانه های استان و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرکرد افتتاح شد.
هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرکرد افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ همزمان با برگزاری مسابقات رضوی کشور آیین افتتاحیه جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرکرد یا حضوران مدیران کل دو ارگان، مسئولان و کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره سه شهرکرد برگزار شد.

تبیین و تشریح جشنواره کتابخوانی رضوی برای اعضای و مدعوین حاضر در این آیین با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ازجمله موارد مطرح شده در این افتتاحیه بود.

سخنرانی مدیران کل نهاد کتابخانه ها و کانون پرورش فکری، معرفی کتاب‌های مدنظر در جشنواره کتابخوانی، شعرخوانی اعضا، اجرای موسیقی زنده توسط سارا کاظمی عضو مرکز فرهنگی هنری شماره سه شهرکرد، تجلیل از فریبا ریاحی معاون فرهنگی کانون به‌عنوان فعال مسابقات رضوی، پخش کلیپ‌های انیمیشن با محوریت رضوی، پخش کلیپ روند اجرایی جشنواره کتابخوانی رضوی در سال‌های گذشته و رونمایی از هشت کتاب تالیف شده در جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان رضوی ازجمله برنامه‌های اجرا شده در این آیین محسوب می شد.

در این آیین که همزمان با هفته روابط عمومی نیز برگزار شده بود از لیلا جعفری قهفرخی کارشناس روابط عمومی کانون به عنوان مولف کتاب رضوی با عنوان زائر بهار تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است کتاب‌های کاش تو را می‌دیدم و مسافر هشتم از مژگان شیخی انتشارات قدیانی، مهمان خراسان نویسنده سعید بیابانکی و مژده گل شاعر محمود پوروهاب از انتشارات جمکران عناوین کتاب‌های معرفی شده در هشتمین جشنواره کتابخوانی ملی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های استان است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۹:۰۵

18 Jan 2020